Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

de kan ikke lide at blive rørt på potern
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 20:01

Hej. Jeg har to katte sofus og sever. Jeg har flere gange prøvet at tage rundt om deres poter, men de trækker dem væk . Hvorfor?

1
0
Svar på denne tråd

Katte...
Forfatter: 
Dato:  10-01-2015 23:17

Billede

7
0
Svar på denne tråd

Kattepoter
Forfatter: 
Dato:  12-01-2015 13:21

Lnilssons tegning passer fint på min kat bortset fra, at det egentlig kun er panden, der er 'helt OK'

Men grunden til, at de ikke bryder sig om, at du holder om deres poter, er nok, at de - ligesom de fleste andre dyr - ikke bryder sig om at være holdt fast, fordi deres instinkter siger, at de skal være klar til flugt og forsvar til enhver tid.

Prøv at vænne dem langsomt til tanken om at du kan røre deres poter ved forsigtigt at stryge dem, først et enkelt strøg ad gangen og så flere efterhånden som de accepterer det.

Min gamle kat kunne fint røres over det hele, men den brød sig ikke om at blive holdt om hverken på poterne eller i det hele taget.

"Frygt ikke det utrolige! Vig ikke tilbage for det fantastiske! Når du er i tvivl, vælg da den farligste, den mest uhørte løsning." K. Blixen

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  12-01-2015 16:39

Haha, den tegning er ikke helt korrekt.

Vores gårdmis ELSKER at blive kælet på maven. Hun smider sig ned på ryggen med poterne opad og miaver insisterende - at NU er hun klar til at blive nusset på mavsen :D

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd

Jjhghjd
Forfatter: 
Dato:  12-01-2015 20:02

Tak for svaret kirstine, blev lidt klogere på det, det er bare lidt mærkeligt for den ene, kan ikke lide at blive rørt på noge af poterne, mens den anden er ligeglad på bagpoterne?.

sandra: mine gør det samme .

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider