Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Min vidunderlige plet!
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 21:23

Bliver lige nødt til at oprette en ny tråd om min vidunderlige plethund, som er blevet så stor og fin 7 mdr. er han nu! Fatter ikke hvor tiden er blevet af.

Vi har virkelig vundet i lotteriet med ham - han har et gennemført vidunderligt sind, som bare er totalt spot on (høhø!) det vi havde håbet på - og mere til! Han er loyal udover alle grænser - tror han ville følge mig til verdens ende, hvis jeg bad ham om det.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Udover at han har det mest perfekte sind, så synes jeg heller ikke han gør ondt at kigge på Kors hvor jeg dog elsker den hund

Med venlig hilsen

Line Madsen

Fotonørd med ualmindeligt stort F!

Se evt. mine billeder på:

www.Line-Madsen.dk

www.facebook.com/FotografLineMadsen

11
0
Svar på denne tråd

hunden
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 21:35

Ham kan jeg godt forstå du er glad for. Virkelig smuk hund du har der

Jeg ved ikke så meget om dalmatinere, men er han ikke ret stor af hans alder?

Med Venlig Hilsen
Karina Both Andersen

De bedste kys kommer fra en varm mule

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 23:05

Karina (Chanell) - tak skal du have

Og jo, han er temmelig stor af sin alder. På billederne er han kun 6 mdr. og der var han allerede så høj, at han kun manglede 1½-2 centimeter for at være ligeså høj som sin far (som også er en stor variant af racen).

Grundet hans hurtige vækst er han dog pillet af hvalpefoderet.. I øvrigt tror jeg også at hans plan har været at skyde i vejret hurtigt, og dernæst lægge til i fylden, for han er ikke vokset synderligt meget i højden siden billederne her er taget.

Men jo, han er bestemt en max-udgave af racen.. Som lille var han også MEGET bred, så jeg forventer at han bliver bred som fuldvoksen - det er han dog ikke pt, tværtimod er han meget smal og ranglet, så jeg er spændt på hvor han ender.. Jeg krydser bare fingrer for at han ikke bliver for stor

Med venlig hilsen

Line Madsen

Fotonørd med ualmindeligt stort F!

Se evt. mine billeder på:

www.Line-Madsen.dk

www.facebook.com/FotografLineMadsen

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  01-11-2014 06:35

Jeg synes ikke han er så smal og ranglet, men derimod meget meget smuk

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider