Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Marsvinebure
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 08:05

hej HN :D

jeg har fået lov at få marsvin, og derfor vil jeg gerne se hvordan jeres bure ser ud :D

så kom frisk - vis jeres mutter og deres hjem frem :D

nu med gule Hjalte Tidselbjerg

men savner min røde basse Apache

og husk så lige de tre fingre der peger mod dig selv, når du peger på andre!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 10:20

Tillykke :D

Vi har det her: www.maxizoo.dk/anione-bur-dobbelt- gnaver-gra-120-cm.html

kan desuden anbefale at læse på marsvineinfo.dk samt melde dig ind i grupperne på facebook (marsvineinfo og alt om marsvin) :) det er super at have nogen man kan stille spørgsmål i starten (for dyrehandlere ved intet - og køb heller ikke dyrene der) ;)

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

dette kunne vaere en god loesning
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 16:56

Marsvin (ligesom alle andre dyr) har brug for meget mere plads end de burer man kan koebe de forskellige steder paa nettet som ovenikoebet er tilegnet marsvin!

Marsvin lever laenge 7-10+ aar, saa du kan ligesaa godt bygge dig et fint bur fra starten.

Min ide ville vaere at lave noget lignende dette:

www.google.es/search?q=ideer+til+ marsvin+ bur&biw=1007&bih=690&s...h&q=guinea+ pig+cage

Ved ikke om du kan klikke paa linket - ellers gaa paa google og skriv: Guinea pig cage og soeg paa billeder, eller nettet hvis du kan laese engelsk. Der er helt sikkert ogsaa en masse information at hente paa Youtube.

Har selv haft kaniner og ved at baade kaniner, rotter mm. kan blive "potte traenet". Proev ogsaa at soeg paa det paa google. Det vil goere det hele meget nemmere og billegere, for saa behoever den bare et lille hjoerne med en kattebakke som bliver fyldt op med hoe eller savsmuld, og det er ogsaa sundere for dem at gaa paa f.eks. taepper eller andet, og saa kan du ogsaa have den ude, uden at bekymre dig om at den tisser og poeller over det hele :)

Haaber du kan bruge mit svar - tror helt sikkert at du vil kunne spare nogle penge ved selv at lave dit but + dit marsvin vil blive overlykkelig! (Buret behoever ikke laag, da de jo ikke kan hoppe;))

2
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 19:55

Det er desværre ikke muligt at "pottetræne" marsvin - de er bare nogle svin, som gør det præcis hvor de er ;) Det havde ellers været lækkert!

Desuden er de flokdyr, så de skal ikke holdes alene.

Hilsen Anne

1
0
Svar på denne tråd

Soppebassin
Forfatter: 
Dato:  30-10-2014 23:32

Mine 3 marsvin bor i et soppebassin på ca. 2 meter i diameter: skysite.dk/millemus/?side=145790

Et godt hestemenneske hører når hans hest taler til ham.
Et stort hestemenneske kan høre hesten hviske.
Men dårlige hestemennesker kan end ikke høre når hesten skriger!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  31-10-2014 20:52

Da jeg havde marsvin i en mindre lejlighed gik de i denne løsning:

Billede

De havde i alt 2 kvadratmeter. Jeg ville dog klart have foretrukket at de havde haft samme plads i ét plan, men det havde vi desværre ikke boligforholdene til.

Med venlig hilsen

Line Madsen

Fotonørd med ualmindeligt stort F!

Se evt. mine billeder på:

www.Line-Madsen.dk

www.facebook.com/FotografLineMadsen

4
0
Svar på denne tråd

Billeder
Forfatter: 
Dato:  06-11-2014 15:31

Du maa meget gerne laegge billeder op af de Marsvin og det bur nu vaelger naar det en dag er paa plads!

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  07-11-2014 19:02

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

i kan starte med at se mutterne - to drenge som hedder Eske (den brogede) og Carlo (den mørke)

de bor lige nu i et bur som jeg synes er lidt for lille da kæresten først har tid i løbet af næste måned, til at bygge det bur jeg gerne vil have :)

nu med gule Hjalte Tidselbjerg

men savner min røde basse Apache

og husk så lige de tre fingre der peger mod dig selv, når du peger på andre!

3
0
Svar på denne tråd

160*90*58
Forfatter: 
Dato:  13-11-2014 14:17

jeg har et helt myt ubrugt bur til 600 kr

0
0
Svar på denne tråd

allerede solgt
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 18:13

håber du finder en fin løsning til dine grise...

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  14-11-2014 19:02

meget fint tilbud - men ellers tak :D jeg vil have et hjemmebygget, mega fedt bur :D

0
0
Svar på denne tråd

udemærket
Forfatter: 
Dato:  16-11-2014 17:46

og det er også allerede solgt

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  23-11-2014 11:36

LinePalle, var det ikke dig der lagde et billede ind af en af dine marsvin der kiggede over kanten på buret? Jeg syntes jeg kan genkende buret, og det billede jeg husker fik mig til at klukke af grin gantagende gange! Jeg mener at marsvinet var brunlig og havde noget pels der strittede lidt i panden/på snuden, men jeg er ikke sikker. Hvis det var dig der havde det billede, smider du det så ikke ind igen, jeg kunne godt bruge et godt grin, og det marsvin var simpelthen bare for sød!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider