Da vi fik steriliseret vores ene hunkat Timian for lidt over 2 år siden, var det i starten et problem at fodre, for jeg prøvede at give hende foder specielt til neutraliserede katte, men det endte altid med at det var de andre der spiste det. 
Så så jeg i en tråd herinde at der var en der anbefalede Applaws, da det kunne bruges til alle katte, så det røg jeg på. I starten var det en succes, hun tabte sig og blev normalvægtig igen. Men efter et stykke tid begyndte hun at tabe pelsen på bagkroppen. Jeg tænkte hormonelt, lopper eller hypersoignering, men lige meget hvad vi gjorde ændrede det ikke noget. Hun havde bare hårstubbe fra skulderen og bagud.
Af en eller anden grund fik jeg i foråret købt 2 sække Sanabelle i stedet, og da de var ved at være brugt efter 2 måneder, syntes jeg at Timians pels var blevet lidt tættere og lidt længere. Min datter nævnte så at der vist havde været et tidspunkt sidste sommer hvor pelsen også kortvarigt var blever lidt pænere, og om det var faldet sammen med at jeg på et andet tidspunkt havde fodret med andet end Applaws? Det kunne jeg ikke huske, men vi blev da enige om at give det et forsøg.
Nu 5-6 måneder senere ligner hun fuldstændig sig selv igen med tyk/flot pels. Så jeg tænker jo at der er et eller andet i Applaws som hun ikke kan tåle. Andre der har oplevet det?