idag var jeg over ved mine forældre, som altid men i dag skulle mine forældre passe en hund der hedder laica.
så langt så godt, vi troede de ville komme fint ud af det da de før har leget sammen på en ordenlig måde, men ikke idag og det var tulle som var den der satte det hele igang.
med det samme laica kom ind af døren gik tulle i kødet på hende for at få hende til at lege også meget okay hvis det ikke var fordi laica ikke ville. og knurrede af hende, men den fattede tulle ikke og blev ved Laica ignorerede bare Tulle og gik rundt og undersøgte men Tulle blev ved med at chikanere Laica så da Laica anden gang knurrede af Tulle og hun ikke fattede det så blev mor og mig enige om jeg skulle tage Tulle og gå over til mig selv.
jeg har aldrig set tulle på den måde hun har altid være tilbageholdene med andre hunde, men det er åbenbart slut nu.
jeg skal begynde at gå til træning i uge 35 så jeg håber jeg kan spøgre træneren om hvad f.... jeg gør det er ikke holdbart hun risikere at få en meget dårlig oplevelse.
selvfølgelig vil jeg blive ved med at lade hende hilse på de hunde vi møder men vi møder ikke så mange, så det er lidt trægt med at vænne hende til andre hunde og hvordan man geberter sig mellem dem.
det skal lige siges at vi prøvede at stoppe hende når hun var sådan overfor Laica men det hjalp ikke hun blev bare ved.
hvad gør jeg, jeg vil så gerne havde hun bliver så hun kan med andre hunde, der er mange hunde her ude så det er en vigtig ting at kunne.
jeg blev rigtig forskækket idag. gal hvor er Tulle stædig.