Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Billeder af hamsteren Claudius :)
Forfatter: 
Dato:  30-06-2014 17:48

Hej.

Nu er det vist på tide, at jeg viser mit lillebitte kæledyr frem. :)

Han hedder Claudius og er en dværghamster. Jeg købte ham d. 1. februar sidste år, så han er efterhånden ved at være en ældre herre. Selvom han er fra en dyrehandler er han faktisk meget tam og man kan kæle ham, lige så tosset man vil - når bare han ikke skal løftes ud af buret. ;)

Her er lidt billeder af nuttede, lille Claudius:

Billede

1. En ung og helt lys Claudius kommer ud for at hilse på. Billedet er fra marts sidste år, så der var han stadig ikke helt voksen.

Billede

2. Hej!

Billede

3. Lille Claudius.

Billede

4. Find en tryne!

Billede

5. Close-up på et par pelsede poter!

Billede

6. Billede fra sidste sommer - så blev han fuldvoksen og noget mørkere i farven. Her får han sig en snack - han bliver altid helt kuglerund, når han spiser.

Billede

7. Han har sådan en fin stribe ned af ryggen. :)

Billede

8. Et billede fra december, hvor han er oppe på taget af sit hus.

Billede

9. Hehe - at se lidt dum ud! :D Billede fra maj i år.

Billede

10. Haps!

Billede

11. Sommeren er skøn, når man altid kan få en masse friske blade og blomster i sit bur! :)

Billede

12. Dejligt!

Billede

13. Nuttede, lille dyr. :)

Ingen tvivl om at en hamster er et kært og nemt kæledyr. Tidligere har jeg haft mus, rotter, kanin og marsvin. Claudius er nok den, som sådan objektivt set er mest nuttet at se på - men han er godt nok også det kedeligste af alle dyrene. Han har et stort bur med alt muligt i, men han sover bare hele dagen væk - først, når man står op om morgenen, kan man se, at han har været rundt over det hele. :D Der var der godt nok lidt mere gang i de andre - musene vågnede tidligere end Claudius og var meget mere aktive i længere tid... men til gengæld lugtede de også mere. Alt i alt er Claudius et sødt og nemt dyr. :)

Heidi

7
0
Svar på denne tråd

ffffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  30-06-2014 19:03

Nååååå. Elsker hamstere. Jeg har selv kanin og vil også gerne have en hamster en gang. Desværre kan jeg ikke det der med at de ikke lever så længe :(

Han er godt nok lækker, hold nu op hvor er han nuttet :D

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

0
0
Svar på denne tråd

Hamster...
Forfatter: 
Dato:  01-07-2014 11:23

Nej, han lever desværre ikke så længe - men jeg synes faktisk heller ikke, at jeg er blevet så knyttet til ham.

Det var noget andet med ham her:

Billede

Det var min kanin, Eddie - en minirex. Desværre var han så ensom, at han måtte flytte hen til et sted med andre kaniner. Mit selskab var ikke nok for ham. Men med ham var det noget helt andet end med Claudius. Eddie var meget mere personlig :)

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

sikke en fantastisk
Forfatter: 
Dato:  03-07-2014 23:30

skøn lille fyr - som da lever i et skønt hamsterparadis :)

Vi har også haft mus tidligere - men som Sandra har min søn det lidt svært med at de, ligesom hamsteren, lever så kort tid. Så lige nu står den på Marsvin istedet - de er nu også skønne :) :)

Sorte søger part

-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

Mutter...
Forfatter: 
Dato:  29-07-2014 07:40

Hej :)

Ja, det er nu også ærgerligt, at de ikke lever så længe. Jeg har også haft mus og de er højst blevet 2½ år. Claudius er også over 1½ år nu, men er heldigvis stadig rask og rørig :)

Marsvin er også skønne - så snart jeg har plads nok, skal jeg også have sådan nogle igen! :) Elsker deres lyde. ;D

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider