Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Præcis som hun ville have det...
Forfatter: 
Dato:  06-06-2014 11:14

Mange herinde fulgte med i, hvordan jeg mistede min elskede Kubz. Forleden valgte jeg at gøre en lille ting i Kubzs minde. Jeg vil gerne dele den med jer, I kan læse historien her:

www.unwrittenbycaroline.blogspot.dk/ 2014/06/just-as-she-wanted.html

Jeg savner hende så meget, kan slet ikke forstå hun ikke er mere.

4
0
Svar på denne tråd

Hej Caroline
Forfatter: 
Dato:  06-06-2014 14:23

Har læst din historie og den er sørgmodig og samtidig sød. Et fint minde.

Forstår godt, du savner hende så meget - det er jo et dyr, du har haft omkring dig hver dag i mange år. Hvis det er nogen trøst lige nu, så bliver savnet mindre med tiden - også selvom hun stadig har en plads i dit hjerte

Hanne

1
0
Svar på denne tråd

Svar....
Forfatter: 
Dato:  06-06-2014 22:05

Tak for din besked. Jeg havde faktisk kun Kubz et år, men hun var bare min lille baby. Da jeg fik hende var hun sky og havde levet et lidt hårdt liv. Men jeg er glad for at jeg havde en god tid med hende og ved at hun var den kat som fik julegaver, og godbidder, masser af legetøj og var meget elsket i den tid jeg havde hende

Men hvor ville jeg ønske hun stadig var her. Hendes ting står stadig fremme, jeg kan slet ikke rigtigt få mig selv til at sætte dem væk

0
0
Svar på denne tråd

Åh nej !!!!
Forfatter: 
Dato:  06-06-2014 22:41

Jeg har ikke været så meget herinde den sidste tid, så ved kun at Kubz forsvandt for noget tid siden. Jeg kan ligesom forstå at hun er fundet og desværre i død tilstand. !!

Ringe trøst, men det er bedre at være vis om hvor ens kat er, end ikke at kende dens skæbne.

Men hvor jeg forstår hvor ked af det du er. Mange trøstekram herfra.

Karen

0
0
Svar på denne tråd

Svar....
Forfatter: 
Dato:  07-06-2014 11:08

Tak Karen, hun blev fundet i live men måtte aflives med det samme pga skaderne. Rigtig trist, men som du siger har jeg i det mindste vished nu.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider