|
|
| Vis din hund |
|
|
For mange hestefolk hænger hest og hund uløseligt sammen. Derfor tænker jeg om vi ikke skulle lave en lille frisk fremvisning af vores mindste 4-benede venner? Bare 1 - 2 billeder af hver vaps. og lidt om hvem det er.  Herover vores nu afdøde Bull Terrier Asterix som var en rigtig super skøn hund. Ved siden lille Frida som er en Jack Russel Terrier. Frida er 9 år nu. Desuden har vi Aslan som er en Australian Shepherd ~ Aussie. Uforbedrelig bandit og gadedreng, men en fantastisk vagthund. Aslan er desværre ikke så god at have med på ridetur, men han er en god familie hund. Glæder mig til at se jeres vovser. Håber placeringen er korrekt, valgt.
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! . INGEN er rig nok til at miste en ven! .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Damgaard |
|
|
Sikke da en god ide  Skønne hunde du viser frem  Jeg vil da rigtigt gerne vise mine hunde frem. Jeg har en Border Collie hanhund. Han Hedder Shadow og er 5 år nu  Udover ham har vi en lille hunhund Zoey som er ca 6 mdr nu. "Mig? Ræse rundt og drille Shadow?" "Det kunne jeg da aldrig finde på"  Glade for hinanden  Der var egentligt et billede mere jeg ville have vist af de 2 sammen, men kan desværre ikke lige finde det ...øv øv...
Damgaard med den firbenede skygge Ejer af: Borderen Shadow, Frieseren Zafira, ponzen Mulle og huskattene Diego og Sally
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ismedfløde |
|
|
Søde hunde begge to! Her er min "lille" hvalp. Hun er cirka 6 måneder nu og blanding mellem rottweiler og boxer. Hun er altid glad og klar på leg. Kaila hedder hun. 
Sara Larsen Du ved ikke hvad du har, før du mister det...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine to |
|
|
Jeg har to højst elskede hunde, begge af ældre årgang. Lille Livsen: En dansk/svensk hunhund, som runder de 16 år i år. Hun er købt som unghund på et marked. Og laaange Koko på 9 år, som jeg har hentet i Spanien, hvor han var på et internat. Begge hunde er milde og blide og en kæmpe stor del af vores familie. Livsen har tidligere været med når jeg red, men i dag er hun for gammel og fortrækker at blive hjemme på sofaen 
Brun ponyhoppe efterlyses. Se præsentation. Dusør gives!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ludwig - sommerfugl.. |
| Forfatter:  |
chris »97« |
| Dato:  |
05-05-2014 14:47 |
|
Så da bare lige et enkelt eller to... Et stk Cavalier King Charles Spaniel, også kaldet Ludwig 4 år gammel og holder liv i de danske dyrlægeklinikker som tumlingen og alle tumlinge.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| casey. |
|
|
Jeg viser gerne min smukke prinsses frem Hun hedder Casey og bliver snart 1 år.Mage til blid og elskværdig skabning skal man lede længe efter.Det er første gang jeg viser hende her på heste nettet.Først lige et billede af hende som baby da vi fik hende. skønne lille isbjørn  og her som nu snart 1 år. mange hilsen fra Lotte.
Min soulmate Vestergårdens Valentino.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
|
|
Freja, amerikansk cocker på 5 år. Mild, glad og meget smuk. Yndlingsbeskæftigelse er at drive fuglevildt op og sove i ske med min mand. Fantastisk træningsmakker og allroundhund med flotte placeringer i både agility, rally og lydighed. Emmy, bordercollie på 1 år. Intens, adræt og min sjæleven. Kunne ikke ønske mig mere i en hund. Yndlingsbeskæftigelse er agility og at lege med min 2-årige søn.
Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Yay en hundetråd Sikke nogle skønne hunde i andre har, jeg selv har en Berner Sennen hunhund Nellie som lige er fyldt 6 år  Fantastisk dejlig hund at være sammen med, kunne ikke have fået noget bedre tror jeg 
Mvh Janne Med den mest fantastiske hund, Berneren Nellie!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vapser |
|
|
Dejlige hunde, I viser frem.  Vores gamle jagthund, Loke, var en FT Springer. Den bedste familiehund og en ret turbo jagthund. Vi måtte desværre aflive ham i utide pga hans lever satte ud. Han er dog blevet afløst af denne lille fis, Tjalfe. En Breton på nu 8 måneder. Han bliver sindsyg dygtig. Men hold da op, de er en mundfuld som hvalp/unghund. Der er turbo på 24-7.
Med venlig hilsen Mia F. Hvis du får ondt i øjnene af at drikke kaffe, så tag skeen op af koppen!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hund.... |
|
|
Den fantastiske labrador Bob med sin bedsteven Mini Piv. De er lige gamle ( 6år til juni ) og vokset op sammen... Mvh Anni
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gamle Zeus |
|
|
Grand Danois/Labrador(!!) blanding, der desværre ikke er blandt os længere. Han vejede omkring 75 kg. og omkring 85 cm i stang. Han blev 10 år
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min vuffer |
|
|
Hans pels er lidt presset på hans front, da han har en puppia hundesele på sig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Jubii, en hundetråd  Jeg har desværre ikke min egen-egen hund, da jeg bor i lejlighed, men både min mor og min far har hunde, og på den måde er de også mine  Jeg KNUS-elsker dem og de er en stor del af familien. Først vil jeg visse Bella og Skye. Jeg er vokset op med dem fra de var hvalpe, min far købte dem hos jagthundeavlere. Bella er steriliseret, men vi ville gerne have avlet på Skye. Desværre er hendes hofter ikke gode nok (desværre et stort problem hos labrador), så det kan vi ikke  Izac er min mors hund, de har kun haft ham i to måneder. Vi starter fra en ende af: Bella er opkaldt efter hendes skønhed  Hendes stamtavle navn er September Morn', da hun er født i september. Hun er en engelsk springer spaniel, og hun er vel 11 år efterhånden tror jeg. Hun er et KÆMPE kælehoved, og hun vil helst ligge på ryggen hele dagen og blive kløet på maven. Hun er en diva! og en drama queen, og vi elsker hende  - Bella nyder sin royale tilværelse på, ja, sofaen! Dette er taget forrige jul, hence juletræet i baggrunden  - Jagtinstinktet ligger dybt i hende, og er vi ude at gå tur, og hun ikke har snor på, ja så må man bede til at hun ikke får færten af en hare eller fasan! Hun lytter sleeet ikke, hvis hun først går på jagt  Her ses hun i typisk position, hun står totalt stille, da hun har fået øje på et lille firben, som der var masser af, her i Frankrig hvor billedet er taget (hundene var med på ferie). Og der kan hun stå og lure med stiv hale, indtil firbenet bevæger sig  - Ih hun er så sød :i Her har hun fået sele på, da porten for enden af grusvejen stod åben, da vi ventede gæster. Og hun skulle helst ikke stikke af efter et firben  Skye er en sort labrador retriever tæve, og selvom hun er vokset op med Bella, så er hun totalt modsat! Hun er rolig, ydmyg, nervefast (modsat Bella!) og nyder stilhed i familiens skød. Hun er opkaldt efter den skotske ø Skye, som også kaldes den sorte ø. Min stedmor er fra Skotland, så vi synes det var passende, også når hun nu var sort. - Skye har de største kærlige, brune øjne  - Her nyder hun solen på ferie. Modsat Bella hører hun efter og kommer når man kalder. De er købt på præcist samme tidspunkt og opdraget ens, så det er meget sjovt at de er blevet så forskellige! Og det skal altså lige siges, at det er min far og stedmor, der har opdraget dem min bror og jeg ser kun hundene i ferier osv. Så jeg kan ikke tage ansvar for, hvis i synes Bella lyder p*sse uopdragen det er hun! Men hun er også dejlig! Til slut runder jeg af med min mors nye hund, Izac. Det var lidt et tilfælde, for min stedfars gode kollega stod pludselig midt i en skilsmisse, og ekskonen var flyttet i lejlighed med dyr forbudt. Så der stod han, med to hanhunde og 3 børn, og kunne egentlig ikke overskue det. Så min mor og stedfar tilbød at overtage den ene af hundene. Han hedder Izac og han er en Cavalier King Charles Spaniel. Faktisk har han vundet 1. præmie i en udstilling, og hans kraftige frontparti samt ørernes bæring er helt korrekte ifølge avlsmålene. Så han er faktisk lidt af en stjerne hund. Han er ikke kastreret, men grundet den arvelige lidelse som disse hunde ofte får (mitralklapsinsufficiens), så må han ikke bruges til avl, da han har en lille smule af denne hjertefejl. Vi tager ham dog med på børneudstillingen til det Fynske Dyrskue i år. Han er af farven ruby, og som en typisk hund af denne race, er han VOLDSOMT kælen! Han følger en overalt, og er aldrig i et rum alene, han går altid derhen hvor folk er. Han kan blive helt bedrøvet hvis familien er i to forskellige rum, så ved han ikke hvor han skal gå hen! Han er en rigtig hanhund, men kan lokkes til alt med godbidder  De har kun haft ham i 2 måneder, så har kun dette ene billede, fra da jeg gik tur med ham i Hunderupskoven i Odense:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 2 stk... |
|
|
Jeg har Freja som er en Kleiner Münsterländer, og Buster der er Australsk terrie, jeg har kun et hvalpe billede af Buster her, men han er to år i år. De er altid med mig i stalden, og Buster skal også til med ud til lidt stævner, i første om gang stævner hvor jeg ikke skal ride, jeg tænker vi prøver at tage til JBK horsefestival.
Tilbyder opstaldning i Odense Sø, se præsentation Med venlig hilsen Louise Kløcker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundehygge |
|
|
 Hyggeligt med en hunde tråd jeg eg har en chihuahua på 5 år der hedder Tilde, en lille kæk tøs Hun elsker at være med i stalden, men mest for at stjæle kattenes mad  Og så er der Kiefer en Schæfer på 3 år, som passer på vores gård 
SORT GULD Sjællands frieser kvadrille RENSKE A ILDRIK NOVA AF ABILDGAARD
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine piger. |
|
|
De første er af min gamle pige. Måtte sige på gensyn til hende sidste sommer, men hun er altid værd at vise frem <3 De næste er af min "lille nye" pige, som er knap 10 mdr på disse billeder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine piger |
|
|
Hov... Glemte helt. De er begge af racen Alaskan Malemute. Total dejlig race, hvis man ved hvad man har med at gøre. Min første smukke pige blev næsten 13 år, så er en rigtig flot alder for så stor en hund. Min nye pige har næsten lige rundet et år, så der er masser af gode år ( forhåbentlig ) tilbage i hende.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor hyggeligt |
|
|
Vi har også et par stykker. Vi er jo faldet for en rece så her i huset er hundene ret ens. Her er det Cira og Landau der hygger sig i solen Cira og Quinto er med på arbejde. Quinto er desværre død, men han er stadig meget savnet Maximo og Landau til udstilling i Odense hvor de jo gjorde det meget godt. Her er så den flok vi har nu. Fra venstre er det Landau, så Maximo og til sidst Cira. Jeg bruger meget tid sammen med mine hunde, de bliver brugt til brugsarbejde, lydighed og ustilling. Nåå ja og så som sofa hunde.
Robotool´s Qira udlånes på ubestemt tid. Kun pga. skade på rytteren.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sirius...! |
|
|
Jeg har en enkelt hundebasse, Sirius, som er en blanding mellem en 1/2 Langhåret Gravhund, 1/4 Tibitansk Spaniel og 1/4 Cavalie King Charles Spaniel, han er 5 år, og en rigtig dejlig hundebasse... 
Med Heimdals Knut -R.I.P. Rædkær´s Le Louvre Stenhedegårds Dorién Rosenheim My Horse, My horse, a Kingdom for my Horse! Keep it simple. Keep it easy, and if its not you are doing it wrong!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundemennesker ... |
|
|
Det er vidst ikke nemt at komme udenom, det med at de fleste hestemennesker også har hund ... Vores familie tæller 3 stk : Drengene, Turbo & Diesel (jaja, man er vel ikke selvstændige med værksted for ingenting) er et par frække rotterdrenge på efterhånden 5 år... Turbo (Venstre) er ren rotte, Diesel (højre) er blandet med lidt Dobbermann hvilket tydeligt afspejles i energiniveauet  Til at holde styr på sådan et par frække drenge skal der jo en rigtig dame til ... Hun hedder, i vores tilfælde, Molly og er en lille dansk/svensk på 2½  Molly har sin faste plads i "kattetræet" - jeg ville umådelig gerne skifte skidtet ud men vi nænner det næsten ikke .. Bliver hun bedt om at gå i kurv, så er det der hun placerer sig ...
*Gift med en ponypige og erstattet af en IrishCob*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vovser |
|
|
Skønne vovser Især Bull Terrieren - ELSKER Bulleren, den er SÅ kær  Selv har vi 2 hunde. Først har vi Ronja (After Bellas Flicka står der på tavlen) Hun er Weimaraner. Hun er fra juli 2005, så hun er ved at være lidt oppe i årerne - det ved hun bare ikke selv helt endnu, omend man godt kan mærke hun er blevet lidt mere sløv og halv-dement. Jaja helt køn kan man jo ikke altid være  Og så har vi jo Bertram - han er en lille rundkørsel fra 2013, blandet med 4 racer f.eks. Bichon Frisé og Papillon - og så tror jeg der er noget Kænguru eller Hoppebold også, blandet med lidt fjolletobak. Den hund er ALTID glad!!!  Og så liiiiige en lille billedeserie der viser lidt, hvorfor jeg tror der var Kænguru og hoppebold med i cocktailen også 
Venlig hilsen Christina
Små fødder sætter dybe fodspor... Alt muligt sælges, børnetøj 0-6 år, legetøj, hjemmelavede ting osv. *Klik klik*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mine vovser (o: |
|
|
Shake langhåret chihuahua 6 år bliver brugt, til lidt hygge agility. (: Lidt usikker men fantastisk hund, også til børn, vagtsom. Diesel Border collie 3 år. Bliver brugt til Agility, som han eeeelsker. En hund som nyder hele familien, men knyttede sig hurtigt til mig. Han er fantastisk når han er på og bliver brugt, men nyder også gerne en dag eller to, som ikke er lige så aktiv som de andre. Og her alle samlet Diesel3 år, Shake 6 år, og Lucas på 2½. (o: Hyggeligt at se alle jer andres hunde ! (o: Hvor ser de dejlige ud hver især!
Hilsen 007 Border collie Diesel Chihuahua Shake Så blev vi sgu gift d. 30/7-11 Lucas 30/1-2012 <3 ... Koder nu hjemmeside i C# (O:
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hephey |
|
|
Har ikke selv en hund... tillader mig at vise min mors og min tantes hund "LEGE????"
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hundene |
|
|
Mia F./ Faktastisk billede af Tjafle med mundstykke, men hvordan "fungere" den? I det hele taget rigtig dejligt mange RIGTIG GODE, sjove og underholdende billeder. . og mange gode historier der følger med. . Christina/ Enig, en Bull Terrier ER en skøn hund. Vi har haft dem i lidt over 20 år men ingen pt. ( ) og så finder man ud af præcis hvad, man savner i sit liv! Ingen tvivl om at vi igen skal have en Buller, så snart det kan lade sig gøre. . Jeg bliver HELT blød i knæene når jeg ser en og selv manden får en underlig stemme... . Dani var min første. Ham købte jeg i 1988. Han blev 13 år. Samtidig med Dani-boy havde vi Sandie eller faktisk hed hun Baronesse Sandie. . (Den SKULLE hedde noget med B og jeg VILLE have hun hed Sandie!) Tudse som hun blev kaldt var min nok bedset ridekammerat til dato! Vi fik hende da hun var indleveret til aflivning hos den dyrlæge vi købte foder hos dengang. Hun skulle aflives pga. en øjenfejl, (væltet øjenlåg), hvor operationen var mislykkedes. Vi fik lov til at få hende (dyrlægen havde fået lov at formidle hende videre og opdrætteren gav os stambogen.) Vi kørte hende fluks til vores egen dyrlæge som efter 1 år opererede hende uden komplikationer. Det var til UG! Sandie blev næsten 14 år og var meget lydig og en fantastisk vagthund OG menneskekender... Et eksempel, så havde vi engang en rigtig krejler på besøg som ville købe en hestevogn, han ville have dit og dut og dat osv. osv. så på et tidspunkt gik hund hen og tog fat i mandens hånd, med bisserne.... Hun bed ikke, men "holdt" ham bare i hånden, hvilket resulterede i at han kørte sin vej. . Den næste Bine var en Buller tæve med en "fin" stamtavle som jeg fik til min 25 års fødselsdag. Desværre var temperamenet ret 'utilregneligt' så vi endte med at måtte sige farvel til hende pludseligt og i en ret tidlig alder. Så kom Asterix på banen. Her med hans gode ven Magnus tv. Asterix th. var en kæmpe gavtyv som kunne se meget uskyldig ud, selvom det (i mine øjne) var ret oplagt hvem der gravede løgene op som jeg lige havde puttet i jorden.... . Ups! Der gik lige memory lane i den.. . Forresten så vil jeg lige vise jer et "voksen" billede af lille Frida. Faktisk for dårligt at jeg ikke har et bedre billed af den hund, men tilgengæld så har jeg et tilsvarende billede med mindst 6 forskellige heste.. . Kænguru og hoppeboldt i en stamtavle har jeg aldrig hørt om, men det giver da lige pludselig god mening og måske har vi et par stykker som ikke er helt genetisk afkodet.. .
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! . INGEN er rig nok til at miste en ven! .
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Buffy. |
|
|
Hun er her desværre ikke mere, men Buffy var min første egen hund, dog mens jeg stadig boede hjemme. Hun var blanding af schæfer og labrador, og en helt igennem skøn hund Hun var lidt nervøs for heste, men det fik fint de gange jeg havde hende med på ridetur. Hun holdt en god afstand til hesten, men lyttede stadig. Hun havde en sjov personlighed, ærgrer mig over jeg ikke fik flere gode år med hende, hun blev desværre kun 9 år. Men gode minder har jeg mange af  Her holder hun øje fra bilen, mens min far og jeg spiste frokost på en fortovscafe.. man skulle jo nødigt gå glip af noget 
Mvh Sandra med pletmulen Hedens King Of Hearts
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min elskede hund.. |
|
|
Her er Rollo, en kleiner münsterlænder blanding på 7 år.. Vi har adopteret ham fra mine svigerforældre.. Han er en rigtig lille konge.. Elsker at sole sig, gø lidt af forbigående, mad og gåture er bestemt noget af det bedste han ved.. Selv om han piver i hærdigt hver morgen indtil han får morgenmad, knus elsker jeg det lille "bæst"..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ynkedutten. |
|
|
Jeg har en Havaneser på 3 år ved navn Bella - dog er "ynkedutten" noget mere brugt til daglig. Vi træner lidt lydighed og indimellem også agility, men vores primære interesse er tricks. Hun elsker (!) at lære nye ting, og fanger lynhurtigt hvad hun skal. Hun kan spille død, hive sokker af, snurre rundt, tænde/slukke samtlige kontakter i huset i hundehøjde (pænt praktisk når man ligger i sofaen og ikke gider rejse sig ), bakke når jeg siger "biiip, biiip, biiip", hente specifikke stykker legetøj i kurven, pive på kommando, gå på bagben, tisse på kommando, tage hårelastikker ud af mit hår, grave hvor og når jeg beder hende om det, åbne skabslåger, give high five med både den ene, den anden og begge poter og så selvfølgelig alle de "klassiske". Og så er hun forøvrigt ved at lære at gå med hesten i træktov - det synes de begge to er vældig skægt  Nå, nu til billederne! Og her er så forklaringen på hvorfor hun går under navnet "ynkedutten". Hun skal bestemt nok fortælle hvis der er noget der gør ondt eller er træls (fx. hvis kaninen sidder på hendes skyggeplads i haven - så kommer hun løbende ind i huset og sætter sig og kigger sådan der på mig, indtil jeg går ud og flytter kaninen for hende ). Hun er mester i at se lidende ud 
Mvh. Maiken Med jordens dejligste IC-basse, Karen af Høvegård.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hest og Hund ! |
|
|
Jeg har en dejlig logredor (Lab. blanding) på 6 år. Tidligere mishandlet - det ved hun dog ikke selv mere. Hun er mit hjertebarn, jeg har aldrig før knyttet mig til en hund, som jeg har med hende. Vi har tidligere haft jagthunde - og de var ren og skær arbejdsdyr, så der fik jeg aldrig varme følelser som jeg har fået for Nikita. Hun valgte sådan set selv, at hun skulle flytte ind hos mig. Jeg skulle bare passe hende for en veninde - og hun er så bare blevet boende !  Her indgræsning af hest og hund: Nikita og Donna er bedste venner. Hvis bare lige vi kan finde ud af at gå i samme retning !  \\ Pernille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Charlie . . |
|
|
Charlie vil da også være med . . Han er af racen welsh corgi cardigan ... Og hen er matriklens største charme bøf 
Det er sjovt at tage heste seriøst!! Nu med trolden Kathrine
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| vis din vovhund |
|
|
Her er min hund Nilas Severin (kennelnavn: Kenzo) kælenavnet er Niller han er en Västgötaspids bedre kendt som Swedish Vallhund. han er halvandet år gammel, og en rigtig gavtyv! -vi bor sammen på Nørrebro, men er hver weekend oppe ved mine forældre så jeg kan ride, og besøge mine katte og Nilas være bondegårdshund sammen med mine forældres hunde af samme race. Nilas ELSKER bamser og på det sidste billede, har han fået en ny bamse Soen Øffe, som han knuselsker 
mvh Eriksen Margueritten og Västgötaspidsen ¤BLLSL¤ med Västgötaerne August QQ og NILAS SEVERIN North Star 23.4-1990 - 17.11- 2010 elsket og savnet * Jaz 8.1-2012 - 5.12-2012 for altid i mit hjerte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Ihh så vil jeg også vise min bamse frem  Kenzo er ½ berner sennen og ½ sankt bernhard, han er 8 måneder gammel og vejer ca 40 kg 
Vh Anja. <3 Med luxus ridedyret - Lux <3 <3 R.I.P Ozzie <3 2008-2010 <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| min hund |
|
|
Min skønne ruhårede gravhund (rød) Cocio, skal i da ikke snydes for billeder af. Hun er 4 år, og en rigtig vandpytte hund  Hun bliver brugt både til spor og gravjagt og så er hun min fantastiske følgesvend som jeg nyder hver eneste dag med 
www.Aastrupgaard.dk - Når farve ikke står i vejen for eksteriør. Knabstrupper, Welsh og Shetlandsponyer. -Salg af ungheste.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bumbum |
|
|
Jeg har mig sådan en fantastisk (fox) terrier bladning, Nova på 4 år, hun er fræk som en slagterhund, besidder det typiske terrier temprement, men er blid som et lam og utrolig klog, fintfølende og charmerende, har aldrig mødt en hund der rummede så meget personlighed. Hun bessider også evnen til at se så betuttet ud, at man ikke kan lade vær med at få en smule ondt i hjertet. "Han kigger på mig igen, ikke sandt?" Pr. den 28. får min fraflyttede storebror den skønneste labrador hjem, vi har inden Nova altid haft labrador derfor er det med kæmpe glæde og nostalgi vi byder den lille ny velkommen til familien, mon ikke Nova og Freya, som hun allerede er opkaldt, bliver fremragende venner, eftersom vi bor små 10 minutter fra hinanden, jeg glæder mig i hvert fald som et lille barn.
-mvh. Sanne Succes is like pregnancy, everybody congratulates you, but nobody knows how many times you got fucked to achieve it.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hundene |
|
|
Vi har 3 stk skønne cairn terrier. Hvalpen My som er 4md og efter vores hanhund Glenquins really good guy også har vi den mørk bringlet The rael Mccoy 3 avlsgodkendte cairn terrier ud af gode linijer.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min hund |
|
|
Her min søde Bull Terrier Bølle Bob, en 'brugt' hund der var 4 år da jeg fik ham, kom fra en kennel havde intet prøvet havde aldrg set en kat eller hest, jeg har flere katte og mange heste, det er bare gået så godt:-) Han kunne slet ikke gå på trapper, de øver vi endnu! Bølle Bob er utrolig mild, kan med alle hunde og er blevet rigtig glad for kattene og hestene. Jeg har haft Bull Terriere i mange år Bølle Bob er den tredje brugte Bull Terrier jg har, en fantastisk race
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cockerhunde |
|
|
Karla 2 år Vi har pt to styk engelske cockere og elsker bare den race, vi vendter famillieforøgelse om ca 12 dage. Det er planen vi skal beholde en hunhund fra kuldet, da mor Ginnie ikke er nogen årsunge længere og kan ikke leve uden en ginnieefterfølger i huset. Vores hunde bliver brugt til jagt, men mest som familiehund og sofavarmer. Den højgravide hjælper i køkkenhaven. Ginnie 7 år
Hilsen Karina Birch Prima wrap og hø kontakt 20454216
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ihhh altså |
|
|
hvor er der mange SKØNNE hunde
Tilbyder opstaldning i Odense Sø, se præsentation Med venlig hilsen Louise Kløcker
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vuffer |
|
|
Har 3 stk skønne piger. Først har vi Lilo, 9 årig Amerikansk Staffordshire Terrier, "pensioneret sofahund" 
Så har vi Dharma, 3 årig Bull Terrier pige  Og sidst, men ikke mindst, Amy, 2 årig Bull Terrier pige 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Min Hund |
|
|
Uto på 11 år (i næster uge) er halv belgisk hyrdehund og halv Rhodesian Ridgeback. Han er smuk, intelligent, kærlig, trofast. Og desværre har han fået konstateret knoglekræft i det ene bagben, så jeg ved ikke, hvor længe han endnu er her. Men han bliver forkælet og plejet så længe han endnu har det godt. Her er han: På det sidste foto putter han med Susie, de er bedstevenner.  Og sikke mange billeder af nogle meget dejlige hunde som I alle viser!  Lene
Courage is being scared to death but saddling up anyway.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Trada... |
|
|
Min dejlige border collie prinsesse på 3 år, Cassi Og så vores lillesøster Carla på 2 år(border terrier) Carla er ikke min hund, men min fars kæreste. Jeg har dog fået æren af at træne agility med hende...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Brugt hund |
|
|
Bent/ Hvor finder man en "brugt" Buller? .
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! You are the architect of your life.. INGEN er rig nok til at miste en ven! Man skal ikke gå ned på former. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Man kan |
| Forfatter:  |
visti ♥vistisen♥ |
| Dato:  |
18-05-2014 21:30 |
|
være heldig at finde en buller som mangler et nyt hjem. Vi havde næsten fået en 1 år gammel han-buller gratis, via den blå avis sidste år. Men vi valgte at købe ham her som hvalp: En tigret boxerhan fra avler i Jylland. Han er nu 9 mdr. gammel og vi er så glade for ham 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Som hund og kat |
|
|
Min schæferhvalp Ciba på 7 mdr. og vores 6 år gamle hankat (aka husløven)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Alaskan Malamute x 2 |
|
|
Jeg har 2 styk Alaskan Malamute Theis vores første er desværre uden stamtavle, da vi simpelthen blev snydt, så ham kører vi kun med. Amuloga s Miss Sunshine aka. Shiny hun har været på sine første små trækture i skoven, og hun bliver flittigt udstillet, hvilket hun er meget god til  Theis på snart 4 år Og så Amuloga s Miss Sunshine på 9 mdr.
Hilsen Maria Nu med Enghavens Fiona <3
" Det er så svært at sige farvel, så svært at gå sin vej Men alle mine tanker vil altid følge dig" Til min elskede sjæleven Day-Light R.I.P & Min sorte skønhed Ridder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fellow |
|
|
Jeg har Fellow som er amerikansk collie og 5 år  Fellow bruger jeg til rallylydighed, som vi også konkurrerer i  Desuden er han udstillet en smule, og brugt til lidt spor arbejde og hyrdetræning. Han er testet på får og næste projekt er at træne ham i hyrdning på ænder 
Mvh Heidi og den pletløse plethest "Some people talk to animals. Not many listen though. That's the problem." Stokkebro S Tjano 1989-2010 - I miss you!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Pensionist |
|
|
Jeg syntes lige at min far's Aron også skal med her. Aron er 9 år (lige om lidt!) Hvis nogen spørger min far om hvilke slags hund Aron er, så svarer han altid promte, han er en politihund! - Ofte lyder svaret så 'han LIGNER' da ikke en politihund!?! - Hvortil min far forklarer at det er fordi han er fra det 'hemmelige' politi! . Ellers går han under navnet 'praktikanten' da han ofte er med i lastbilen.. En dejlig hund er han bestemt, uanset titel. . Fik også et billede af Frida, hun er en rigtig putte-trold Hun elsker sin nye Frida-hule. 
~ Anette Intet er umuligt, for den der bærer viljen i hjertet! You are the architect of your life.. INGEN er rig nok til at miste en ven! Man skal ikke gå ned på former. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skøøn tråd |
|
|
Jeg vil også være med Jeg har 3 stk, 2 dsg og en bc. Først Milo, 9 år gammel dsg: Så har vi Luna, dsg på 3 ½: Og sidst, men ikke mindst, Mana 12 ½ uge border collie: Og så lige et af hele flokken sammen  Jeg træner agility og løber konkurencer med mine, og så en masse hygge og lidt tricks når det slår mig.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|