Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Så kom Bumle :D
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 14:34

Endelig hjem. Vi var i Jylland og hente ham - helt fra Sjælland :D Han var meget utryg og lidt bange på køreturen hjem, ikke noget at sige til.

Nu er han kommet ind i hans bur og er begyndt at undersøge det nærmere. Han virker livlig og meget glad. Nu skal han bare vænne sig til alle tingene, de nye lyde, nye bur og mig :)

Ville ikke forstyrre ham for meget nu så tog et par meget hurtige billeder af ham, da han er stadig er utryg ved mig og også kliklydet fra kameraet ;)

Han er Dværgvædder (ørene ligger sig), havanna wienertegnet, satin og blå øjne.

Åhh han er da skøn <3

Billede

Billede

Billede

Billede

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

6
0
Svar på denne tråd

Tra la la lalulalej
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 15:54

Årh hvor er han bare sød savner helt og have kanin når jeg ser dine tråde

Mor til en smuk dreng, 28.08.2012

venter endnu en dreng, termin: 07.08.2014.

Savner min prinssesse hver dag :'( i hjertet gemt men aldrig glemt, Daphne 07-10

1
0
Svar på denne tråd

hvor er han dog smuk
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 21:04

dejligt i kom godt hjem med ham.....hans ører er meget korte, måske vil han beholde de charmerende flyveører syntes det har sin charme

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  21-04-2014 22:06

Kan godt forstå du gerne vil have kanin Hvordan kan du dog leve uden haha.

Alexandre; Jeg synes faktisk hans øre er ret lange. :D Men det ses mest når han ligger dem ned. De står op når han er utryg og bange, så snart han er faldet til ligger de sig med garanti ned. I perioder hvor han ligger og slapper af ligger de nemlig ned ;)

Håber også de lægger sig, da jeg bedst kan lide dværgvæddere, altså dvs hængeøre ;) Måske han ender med propeløre, men tror nu de ender med at dingle haha.

You gotta stick to what you do, because what you've done - got you to where you're at..

1
0
Svar på denne tråd

Tra la la lalulalej
Forfatter: 
Dato:  22-04-2014 11:23

Haha måske er det frygten for kattene syntes sådan en fætter flop øre er lige spændene nok

men han er godt nok Cute! Min veninde i 3 klasse eller sådan noget havde en der lignte den, den skulle altid sove i hendes seng (og skide på hendes dukke) .

Savner min prinssesse hver dag :'( i hjertet gemt men aldrig glemt, Daphne 07-10

0
0
Svar på denne tråd

fffffffffffff
Forfatter: 
Dato:  22-04-2014 15:48

Haha herligt :D Tøffe sov også i min seng. Er sikker på at Bumle nok skal lære det når han ikke synes jeg er kaninspisende mere.

Billede

Ude og undersøge gulvet

Billede

Uhh det spændende

Billede

Det er også spændende

Billede

Billede

Oppe i sengen og blive kælet så man kan vænne sig til mor her.

Billede

Billede

Ja, sådan kan man også sidde og halv sove ;)

1
0
Svar på denne tråd

Nåårh,
Forfatter: 
Dato:  22-04-2014 21:11

Så sød! Specielt med de øre der :D

1
0
Svar på denne tråd

ddddddddd
Forfatter: 
Dato:  23-04-2014 15:03

Nu har hans øre lagt sig ned :)

Billede

Han er ved at falde godt til :)

2
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  23-04-2014 15:05

hvor er han nuttet

Han er en heldig nin at han blev udvalgt af dig, han får det som blommen i et æg

2
0
Svar på denne tråd

Min kanin
Forfatter: 
Dato:  23-04-2014 21:32

Hvor er den sød

Hænge øre er smadder søde, men det har min kanin ikke og hun er også ret charmerende

Billede

Billede

Billede

Syntes jeg ihvertfald

Lever og ånder for hesten...

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider