Nu har Bob snart boet hos mig i 2 måneder og det er helt utroligt at se, hvor godt hun er faldet til 
Så jeg tænkte, at det var på tide at vise lidt billeder frem igen.
Bob's nye ynglingsted at ligge, når Felix gemmer sig på skabet.
De nyeste billeder - fra i går.
Og lige et enkelt af smukke Felix.
Begge katte blev vejet for første gang i januar - både så jeg kunne få givet orme- og loppekur, men også regnet ud, hvor meget foder Bob skulle have dagligt.
Felix har altid haft afgang til foder døgnet rundt, men det kunne Bob slet ikke klare i sit lille hoved. Hun spiste og spiste og spiste .. og så lidt mere. Efter at fodermængden nu er blevet reguleret, virker hendes mave også til at have det meget bedre igen.
Kattene leger også stadig sammen - lige så vildt som i starten. Positivt er det dog, at de også kan gå hvert for sig, at Bob ikke er så afhængig af Felix, at hun hænger på nakken af ham konstant.
Han har nu også de høje skabe at kravle rundt på, hvis han trænger til at være i fred - deroppe har han derudover sit foder stående.
Det er dog skønt at vågne om morgenen .. og så ligger kattene ellers i "bunker" 
Hvis der er nogle der har erfaringer med katte, der bider i ledninger, tager jeg også gerne imod råd.