Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Lige nogle nye billeder fra i dag
Forfatter: 
Dato:  15-02-2014 14:26

Billede

Billede

Billede

Billede

6
1
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  15-02-2014 14:47

Skønne misdyr. <3

"Halløj!" råbte Tigerdyret, og det lød pludseligt så nær ved, at Grislingen ville være sprunget op, hvis Plys ikke rent tilfældigt havde siddet på det meste af ham.

ATTEN'ZION

0
0
Svar på denne tråd

Misselinger
Forfatter: 
Dato:  15-02-2014 16:07

Haha, nr. 2 billede er da for sjovt. Man skulle ikke tro at katten ville gide nusse med en træ/ler/porcelænskat (?), når nu der er så mange andre katte i huset.

Den hvide er skøn der i solen, total livsnyder. Ja, også den i lænestolen. :-D

Lene

Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

1
0
Svar på denne tråd

misser
Forfatter: 
Dato:  15-02-2014 16:23

sille på billede 1, er og bliver en livsnyder. hun forstår virkelig at nyde livet. jeg tror at alle de billeder jeg har af hende, ja der ligger hun bare og hygger

Frida på billede2 hun nusser med alt og næsten alle. Men jeg syntes at det var et meget godt billede

cinnamon på 3eren, ja han tror virkelig at det er hans stol. Nu har den ellers været gemt væk i et godt stykke tid, fordi de ikke gad at ligge i den. Men DET gør vi så nu

og så er der lige motorvejskatten Pyrus på det sidste. Han var godt nok lille da vi fandt ham men det er han ikke mere

0
0
Svar på denne tråd

billede af pyrus
Forfatter: 
Dato:  15-02-2014 16:27

fandt lige et billede af Pyrus lige efter at han var kommet med hjem

Billede

3
0
Svar på denne tråd

Jaaaaaa
Forfatter: 
Dato:  15-02-2014 19:04

endnu en herlig kattehistorie fra dig/jer. Det er også herlige billeder denne gang, sådan nogle jeg bliver glad af at se. Jeg må dog advare dig mod at vise alle de billeder, for det ender med du får besøg, fordi jeg simpelthen bliver nødt til at se "katteriet" i virkeligheden og du kan være ret sikker på, jeg ikke tager hjem igen efter 10 minutter.

Har du nogensinde overvejet at lave en blog om livet som kat hos dig? Det kunne altså være sjovt at følge!

1
0
Svar på denne tråd

finduscat
Forfatter: 
Dato:  15-02-2014 23:49

du kommer bare. dog må man ikke tage nogen med hjem

desværre har jeg så nogle mærkelige katte, fordi de gider ikke at snakke med fremmede. Jo nogle af dem, måske 4-5 stykker og er man der længe nok kommer der nok et par stykker mere.

mig blog? sådan noget er jeg totalt lost overfor.

tror bare at jeg holder mig til lidt billeder, og lidt historier mm.

sådan ser det ud hos mig, misser over alt

Billede

Billede

2
0
Svar på denne tråd

Åhhhh altså
Forfatter: 
Dato:  16-02-2014 12:05

Det er bare skønne billeder...... Du leger med ilden - jeg bor jo ikke så langt væk, så det ender med jeg inviterer mig selv .

Det er sjovt som katte reagerer forskelligt på gæster. Vi har en, der vil snakke med alt og alle, han elsker bare opmærksomhed. En der vælger sine venner ud blandt gæster og forsvinder når han hører min far. En der er ret ligeglad med, at der er gæster, men de skal helst ikke røre hende.

Fortsat god søndag!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider