Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Kattegrus
Forfatter: 
Dato:  06-02-2014 14:37

Hej alle katteejere! Jeg har fået anbefalet Inter Sand kattegrus, men vil gerne høre om jeres erfaringer med det, inden jeg køber. Det er jo ikke helt billigt.

Ellers vil jeg meget gerne have anbefalinger af super godt grus/sand - helst noget der klumper. Prisen er ikke afgørende, bare det er godt.

På forhånd tak!

0
0
Svar på denne tråd

Helt sikkert
Forfatter: 
Dato:  06-02-2014 17:21

med 19 indekatte, og 7 bakker, så kender jeg snart en hel del til kattegrus.

Har prøver rigtig mange mærker, bla AK, golden grey, tigerino, extreme classic + mange flere. Og det gælder også billig grus fra aldi, fakta, lidl mm

Men ingen er faktisk så gode som Super Klump fra Pet world, de har et tilbud som hedder, 3 poser a 15 kg til 249.95

Det er det eneste af alle de mærker vi har prøvet, som virke er gode til at klumpe, tager lugten, og støver utroligt lidt.

0
1
Svar på denne tråd

kattegrus
Forfatter: 
Dato:  06-02-2014 18:21

Tusind tak for svar - det må jeg lige se nærmere på......

Har i mellemtiden fundet ud af, at det er fra Inter Sand og hedder Extreme classic, ja ja man snakker/skriver som man har forstand til

0
0
Svar på denne tråd

super klump
Forfatter: 
Dato:  06-02-2014 19:26

Jeg har kun 2 indekatt, men er stor fan af super klump kattegrus....bruger ikke andet :)

Ejer af: Lagsi fra Møllegård (islænder)

Nasi frá Dánjalstrøð (islænder)

Tranegildes Lakrids (shetlænder)

Beer's sir Malthe (irish cob)

RIP: Mickey (islænder fra 1985) august 2010

0
0
Svar på denne tråd

liugæuyf
Forfatter: 
Dato:  06-02-2014 19:30
Jeg har brugt både Ekstreme classic og golden sand og er dybt imponeret over begge. Har 3 indekatte og her er ingen lugt overhovedet og ingen støv og det klumper med det samme.
Men billigt er det ikke, men sækken holder længe synes jeg (en måned ca.)
.
0
0
Svar på denne tråd

Catz .......
Forfatter: 
Dato:  07-02-2014 16:44

Jeg sværger til Catz hvid klumpende fra Kvikley. 8 l koster 24,- kr. og det er super godt. Det lugter aldrig, og støver heller ikke.

De grå udgaver af 'klumpende' kattegrus klumper overhovedet ikke, og i mine øjne egner de sig IKKE til kattebakker.

Karen

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-02-2014 20:35

Ever Clean er min favorit!!!

www.maxizoo.dk/extra-strength- scented-10-kg.html

Jeg har også prøvet en masse forskelligt, men denne er klart den bedste :)

Har 2 indekatte, og det kan slet ikke lugtes at her bor katte :)

Kan klart anbefales :)

Vh Anja.

<3 Med luxus ridedyret - Lux <3

<3 R.I.P Ozzie <3 2008-2010 <3

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-02-2014 23:12

Jeg bruger Catrine kattegrus, det er jeg meget glad for. Jeg har prøvet Ever Clean, og et andet mærke, men holder mig til Catrine :)

Billede

Sagde Natascha den lykkelige ejer af:

My Last Heartbeat.

Django, en stjerne på himlen <3

Nogle tårer tørrer aldrig...

0
0
Svar på denne tråd

Premiere Excellent
Forfatter: 
Dato:  08-02-2014 15:50

Jeg sværger til Premiere Excellent, som jeg køber hos Maxi Zoo. Jeg har snart brugt det i 1½ år, og har endnu ikke tømt kattebakker. De bliver renset hver dag, men heller ikke mere.

Det er kun de første 5 minutter efter der er rodet op i kattebakkerne, at man kan lugte dem.

0
0
Svar på denne tråd

Tusind tak
Forfatter: 
Dato:  09-02-2014 16:11

for alle jeres input..... nu er jeg så i endnu mere vildrede. Jeg har i flere år brugt biocat og været glad for det. Vores katte er ude/inde misser, så de bruger stort set ikke kattebakken. Nu har vi så fået en lille tilløber dame, der endnu ikke har fattet at tisse uden for, så jeg vil gå over til noget andet grus/sand. Inspiration til gode mærker har jeg i hvert fald fået. Endnu en gang tak for hjælpen!

0
0
Svar på denne tråd

premiere..
Forfatter: 
Dato:  13-02-2014 09:31

jeg troede ikke der var så meget forskel.. men jeg blev overtalt af ekspidentent til at købe

PREMIERE Kattegrus White Sensation Klumpende 12 i maxizoo hvor de lige havde tilbud.. hmm jeg købte det og hold op jeg eroverrasket.. det lugter ikke.. det holder vildt længe og en pose har da klart holdt længere end 3 af de billge mærker..

så det kan svare sig..

Man bliver rig af at have heste.. dog ikke økonomisk..

1
0
Svar på denne tråd

plasticgrus
Forfatter: 
Dato:  22-02-2014 21:50

jeg har i 15 år brigt plastic granulat, en pose holder i en måned til en kat...

mantager prutterne og skølder ud i toilettet, tis absorberes og efter en måned ryger resten i skraldespanden.

Jeg køber det i zooplus tyskland og giver ca 90 dkr for 3 pakker som holder i 3 måneder og så er det leveret til døren

det lugter ikke

0
0
Svar på denne tråd

kattebakke
Forfatter: 
Dato:  25-03-2014 22:39

Jeg har 2 indekatte og bruger træpiller.

Fjerne pøller hver dag og tømmer hele pakken, når pillerne er smuldret. Ca 8-10 dage :-)

Støver ikke, lugter ikke, billigt :-)

0
0
Svar på denne tråd

Kattegrus
Forfatter: 
Dato:  26-03-2014 07:14

Mange katte bryder sig ikke om at træde på træpiller, og vil derfor holde op med at bruge kattebakken, så det virker desværre ikke til alle.

Jeg har brugt det der silicat granulat til en 50'er i brugsen (samme slags som Lene1, og det virker fint, men det er lavet i Kina, så da jeg fandt ud af, at de laver noget udmærket kattegrus på Fur, ville jeg hellere bruge det. Det koster 15,- for en pose, der holder knapt tre uger til én kats brug, og der er ingen klager kommet på det fra brugeren.

Med forbehold for selvmodsigelse, irrationalitet og åbenlys dobbeltmoral.

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider