Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Upz sagde Kubz
Forfatter: 
Dato:  28-11-2013 11:46

Synes lige jeg vil dele lidt fra Kubz hverdag med jer. For at gøre en lang historie kort, er Kubz jo denne her grå skabning jeg har fået, og som jeg ikke helt ved hvad har været igennem.

Gennem det sidste stykke tid, har Kubz ændret sig meget synes jeg, og er blevet en meget meget meget glad og fræk kat

Kubz bliver en del forkælet, og hun har hurtigt lært hvor godbidderne gemmer sig. Her er hun i færd med at stjæle dåsen med dem i. Kan ikke lade være med at grine af hendes udtryk:

Billede

Hun har også fået sådan en bold, hun skal trille for at få godbidder ud af den. Det tog lidt tid for hende at lære, men nu har hun luret hvad den er til:

Billede

En anden ting er at hun konstant går efter mit vandglas, selvom hun har drikkevand til sig selv. Jeg besluttede derfor at give hende et lille glas, men ak.....Glasset bliver slæbt rundt og ja ofte væltet:

Billede

Til hendes forsvar laver hun ikke ballade hele tiden, hun bruger også lidt tid på at være katte-model-lækker:

Billede

Og så en lille historie. Kubz havde nemlig besøg af den sødeste Sofus-mis en dag. Jeg var på vej hjem fra arbejde og hørte en ulykkelig kalden. Den sødeste lille kat kommer frem, og virker meget fortabt. Da mit arbejde ligger lidt øde, tænker jeg der er noget galt. Jeg tager Sofus med hjem, og næste dag (det var sen aften da jeg havde fri) finder vi via hans øretatovering hans ejere, som havde savnet ham i ca. 2 måneder, og troede han var død eller lignene. Det var så dejligt Sofus kom hjem, og han var så hyggelig at have på besøg:

Billede

Tak fordi I kiggede med!

6
0
Svar på denne tråd

Kubz og Sofus
Forfatter: 
Dato:  28-11-2013 15:23

Hvor er de kære begge to. Kubz er så smuk, og tilsyneladende er hun også klar over at være en darling.

Sikke en solstrålehistorie at Sofus kom hjem til sine ejere igen. Kudos til dig for at undersøge om han havde nogle ejere!

Lene

Kursus i væveteknik på gamle væve og salg af unikaprodukter: http://www.lilartessere.it

2
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  02-12-2013 15:08

Lene: Tak for de sød ord om Kubz

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider