Jeg har også købt Wolfsblut via healthfood24.com længe og de har hvalpevarianter 
Jeg ville køre ham over på Wolfsblut hvalpevariant og når han er 10-12mdr begynde at køre ham over på voksenvariant, sådan afhængig af hvordan det passer med en sæk foder.
Selvfølgelig hele vejen holde øje med hvordan han vokser.
Men jeg har altid været meget tilfreds med Wolfsblut, det er et rigtig lækkert foder og vores hunde trives rigtig godt på det.
www.healthfood24.com/de/ Trockenfutter-fuer-Hunde/Welpen-
Eneste grund til at jeg er ved at skifte, er fordi jeg til udstilling i Herning snakkede med flere foderproducenter og "faldt for" et lækkert foder som er mere tilgængeligt her i Danmark og hvor man kan få en opdrætterordning, det er stadig et lækkert kornfrit foder, uden biprodukter og andet affald.
- Nu opdrætter vi westier og har 6 hunde herhjemme samt køber ind til bl.a. svigerforældrene, fordi vi så køber stort ind. Så jeg synes det ville være en fordel at finde noget foder herhjemme hvor jeg samtidig kan få lidt rabat via opdrætterordning og som mine hvalpekøbere nemmere kan finde i butikkerne.
Det er Essential Food 
http://www.essentialfoods.dk/
Det kunne jo også være noget og der kan du skrive eller ringe og få vejledning, de har så også en hvalpevariant til store racer, det er måske en fordel?
www.essentialfoods.dk/shop/meals- for-dogs/essential-the-beginning- large-breed.html
Jeg er kun på første sæk med mine hunde, vil prøve det 2-3mdr for at se hvordan de fungerer på det, men indtil videre ser det godt ud og jeg er tilfreds!