Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

wolfsblut foder.
Forfatter: 
Dato:  20-11-2013 21:34
Hej. Jeg har en golden retriever på et halvt år som jeg gerne vil flytte over på wolfsblut da jeg har læst så meget godt om dette mærke, og virkelig syntes det indeholder nogle gode ting. Men nu står jeg i lidt af et dilemma. Jeg ved ikke om vi skal gå direkte til voksen eller holde ham på hvalp indtil han er 12 mdr som jeg ellers ville gøre, i de debatter løg har læst skriver nemlig at mange er gået direkte på voksen meget hurtigt. Derudover har produktet ikke en variant af hvalpe foderet til store hunde og jeg er usikker på om jeg kan fodre ham med det hvis hans vækst så øges i et omfang som vil påvirke hans led. Jeg har kontaktet to forhandlere i dk og den ene siger vi bare kan gå på voksen foder og den anden at han skal først kan skifte når han er et år og ikke kan gå på deres hvalpefoder fordi de netop ikke har en variant til hvalpe af store racer . Så jeg er mildest talt forvirret. Jeg har kontaktet hovedproducenten i tyskland for at få svar, men søger nogle råd og eRfaringer fra jer, evt henvisning til relevante kompetente forhandlere af mærket. Vh rikke
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  20-11-2013 22:11

Jeg fodrer med Wolfsblut, men jeg tror ikke der findes noget til hvalpe.

Og nu må jeg være dig svar skyldig, for jeg ved ikke om det er fordi hvalpe godt kan vokse op på det ??

Egentlig er Wolfsblut jo et produkt tilsvarende BARF i tørkost, og det bruges til vilde ulve i - hm hm - fangenskab.

Hvad fodrer du med nu ? Er det et hvalpefoder til store hunde ? Hvis, ville jeg fortsætte til den er en ca. 8 måneder. SÅ kan du helt sikkert gå over til Wolfsblut.

En Golden betragtes jo som en STOR hund.

Jeg køber mit foder hos Healthfood24 i Tyskland. Prøv at spørge dem. Deres e-mail er: info@healthfood24.com

Måske de kan hjælpe dig.

Karen

0
0
Svar på denne tråd

tak for svar
Forfatter: 
Dato:  21-11-2013 12:14

Hej karen. Tak for svar, jeg har netop sendt dem en mail. vi fodere med vetpro som er anbefalet af vores dyrlæge, men han er begyndt at klø sig en hel del på det sidste. jeg har netop sendt dem en mail, der findes hvalpefoder indenfor wolfsblut men jeg ved ikke om det er for kraftigt så væksten går tilsvarende hurtigt.

kh rikke

0
0
Svar på denne tråd

Wolfsblut
Forfatter: 
Dato:  21-11-2013 14:20

Jeg har også købt Wolfsblut via healthfood24.com længe og de har hvalpevarianter :-)

Jeg ville køre ham over på Wolfsblut hvalpevariant og når han er 10-12mdr begynde at køre ham over på voksenvariant, sådan afhængig af hvordan det passer med en sæk foder.

Selvfølgelig hele vejen holde øje med hvordan han vokser.

Men jeg har altid været meget tilfreds med Wolfsblut, det er et rigtig lækkert foder og vores hunde trives rigtig godt på det.

www.healthfood24.com/de/ Trockenfutter-fuer-Hunde/Welpen-

Eneste grund til at jeg er ved at skifte, er fordi jeg til udstilling i Herning snakkede med flere foderproducenter og "faldt for" et lækkert foder som er mere tilgængeligt her i Danmark og hvor man kan få en opdrætterordning, det er stadig et lækkert kornfrit foder, uden biprodukter og andet affald.

- Nu opdrætter vi westier og har 6 hunde herhjemme samt køber ind til bl.a. svigerforældrene, fordi vi så køber stort ind. Så jeg synes det ville være en fordel at finde noget foder herhjemme hvor jeg samtidig kan få lidt rabat via opdrætterordning og som mine hvalpekøbere nemmere kan finde i butikkerne.

Det er Essential Food :-)

http://www.essentialfoods.dk/

Det kunne jo også være noget og der kan du skrive eller ringe og få vejledning, de har så også en hvalpevariant til store racer, det er måske en fordel?

www.essentialfoods.dk/shop/meals- for-dogs/essential-the-beginning- large-breed.html

Jeg er kun på første sæk med mine hunde, vil prøve det 2-3mdr for at se hvordan de fungerer på det, men indtil videre ser det godt ud og jeg er tilfreds! :-)

www.ROLLOs.dk

http://www.facebook.com/RollosDyr

West Highland White Terriers

Dværgvædder kaniner i satin og rex

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider