Har lige lyst at dele min glæde over at det er lykkedes at gennemføre et større vægttab hos min dejlige gamle hund.
Hun var i sommers i gennem stort set alle de undersøgelser som en hund kan komme igennem.Bla blodprøver for cushing,for højt og for lavt stofskifte,infektioner,tjekket lever og nyretal,scannet for cyster i livmoderen,og scannet hjertet og lungerne,og altsammen fordi vi syntes hun halsede for meget.
De fandt intet og vi kunne gå hjem med den besked at vi havde en 12 årig hund hvor de intet galt kunne finde,men at de syntes vi skulle prøve slanke hende.Hun var ikke overdrevent overvægtig,men hun havde da for mange kg at bære på.Så 8 august gik vi i gang,slankefoder blev indkøbt,motionen blev sat op ,og nu har vi en muskuløs veltrimmet 12 årig hund.7,2 kg har hun tabt,og hun er i topform.Hun klarer ture på 50 min uden problemer ,og de foregår i fuld fart,ingen tror på hun er de 12 år.
så jeg sidder her og er bare så glad for at det er lykkedes at bringe hende i så god form på trods af hende alder,og at vi forhåbentlig har hende et par år endnu.Hun er nemlig en meget skøn hund 
Dorte.