jeg siger ikke at han ikke må komme på internat, men efter 8 års arbejde, så ved jeg med 110% sikkerhed at der er ikke plads pt. han er ellers en kat som plejer at være nem at komme ind med, da han bare ville skulle testet ordnes og så 14 dage i karantæne, og så til salg. Men pt er der killingbom på internatterne så der er bare plads
og jeg ved nok om katte til at han ville blive solgt rimelig hurtigt, da han er flot i farverne, meget kælen og opsøgende.
min gamle internatsleder ville nok beholde ham til udstilling.
gratis afhentning: både og. har gjordt det med flere katte. Og er normalt god til at finde den rigtige ejere. men som sagt så er der så meget internat i mig, at jeg faktisk ville forlange at han blev ordnet.
aflivning: afliver aldrig en rask kat. derfor har jeg fået 5 katte fra min gamle arbejdsplads. kat nr 1 havde været der i 4 år, nr 2 i 2 år, nr 5 i 1 år, og de sidste år i ½ år.
har også opflasket 6 killinger fra 11 dage. og det var ikke engang vores kat.
Men pt er han så fremlyst, men vi er da ved at overveje hans fremtid. han er flyttet i baggangen med egen kattelem - kommer ikke ud om natten, da vi bor lige ud til en stor vej med meget trafik.
hans måske kommende hjem: ja han vil blive indekat med adgang til løbegård. tørkost hele døgnet, tun om morgen dåsemad til aften. ALT legetøj man kan købe. 1000 senge at sove i. men skal så dele hjem med 18 andre, og skal i bad flere gange om året.