Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Vænne til bur
Forfatter: 
Dato:  25-09-2013 18:53

Jeg får hvalp om lidt over en måned og har planer om at hun skal med i stalden og rende og sove i bur mens jeg rider.

Jeg har aldrig brugt bur til mine hunde så hvordan vænner jeg hende bedst til at skulle være i det?

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  25-09-2013 19:11

Du gør buret til verdens bedste sted. Fx sørger du for at servere foderet i buret og du stiller det ind i stuen med en kurv i, så hunden vænner sig at ligge her om aftenen og slappe af.

Det er slet ikke svært. Jeg bruger bur til mine hunde og de er dejligt afslappede.

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd

Størrelsen
Forfatter: 
Dato:  25-09-2013 19:51

Er der nogle krav til størrelsen af buret?

Større er vel ikke nødvendigvis bedre, hvis det skal være med til at skabe tryghed?

Det er en cocker spaniel...

Og er det bedst at lade buret vokse med hunden eller kan man starte ud med det endelige bur?

Jeg forestiller mig et blødt et af canvas?

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  25-09-2013 20:00

Jeg bruger et bur der passer i størrelsen til en voksen hund. Jeg bruger altid metalbur i starten da hvalpe godt kan finde på at gnave i buret.

Det skal hverken være for stort eller lille. Hunden skal kunne stå oprejst og kunne vænne rundt, men det afhænger jo også lidt hvor mange timer du vil bruge det.

Min egen cocker har to bure til rådighed og vælger altid det mindste. Lågen står åben så hun kan bare gå ud hvis hun har lyst, men jeg har haft kamera på hende og hun kommer ikke ud af buret før vi er hjemme igen.

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider