Du gør buret til verdens bedste sted. Fx sørger du for at servere foderet i buret og du stiller det ind i stuen med en kurv i, så hunden vænner sig at ligge her om aftenen og slappe af.
Det er slet ikke svært. Jeg bruger bur til mine hunde og de er dejligt afslappede.
Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde
Jeg bruger et bur der passer i størrelsen til en voksen hund. Jeg bruger altid metalbur i starten da hvalpe godt kan finde på at gnave i buret.
Det skal hverken være for stort eller lille. Hunden skal kunne stå oprejst og kunne vænne rundt, men det afhænger jo også lidt hvor mange timer du vil bruge det.
Min egen cocker har to bure til rådighed og vælger altid det mindste. Lågen står åben så hun kan bare gå ud hvis hun har lyst, men jeg har haft kamera på hende og hun kommer ikke ud af buret før vi er hjemme igen.
Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde