Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

god start på rally
Forfatter: 
Dato:  15-09-2013 13:14
Så er vores første stævne næsten overstået.

Jeg er simpelthen så stolt over den lille hund.

Det er synd at sige at tiden op til start gik godt, flere øvelser lykkes ikke, så jeg var godt nervøs og parat til at melde fra.

Den lille hund var bare en stjerne så snart vi kom ind i ringen, og med 94 point ud af 100, så klager jeg bestemt ikke.

Hilsen Helle

1
0
Svar på denne tråd

resultat
Forfatter: 
Dato:  15-09-2013 14:58
Vi blev nr 5 ud af 12.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

Trada...
Forfatter: 
Dato:  15-09-2013 17:14

Tillykke med resultatet... Det der rally er bare rigtig skægt... Jeg dyrker det også med min hund, og hun har lige fået sin første pind i øvet...

Men hvordan kunne du vide hvad du havde fået? Regnede dommeren det ud for dig?

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

rally..
Forfatter: 
Dato:  15-09-2013 21:44

Camilse, hvad mener du med hvordan hun kunne vide, hvad hun fik??

Helle: dejligt med så fin en start :) Hvilken hund har du?

Mvh Vibe

Med hundene:

Ducati og Viska

0
0
Svar på denne tråd

første gang
Forfatter: 
Dato:  15-09-2013 22:36
Nu fortalte dommeren at jeg havde fået 6 fejl a 1 point, så at regne frem til at jeg havde fået 94 point var lidt nemt.

Jeg har en Chihuahua på 2 år.

Vi er lige startet til rally-træning og går på et hygge hold, det er ikke meningen at vi skal til konkurrencer - kun på hjemmebane, men kunne godt tænke at se om hunden kunne klare det på udebane.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  16-09-2013 07:20

I Dch får vi da altid at vide hvor mange point vi har fået.

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd

rally...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2013 11:34

jamen det gør vi da også i dkk - pluds det står i resultatbogen..

Mvh Vibe

Med hundene:

Ducati og Viska

0
0
Svar på denne tråd

Trads...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2013 22:05

Jeg har aldrig i DcH oplevet at få at vide præcis hvor meget de har trukket, der givet en tilbagemelding, som man så har kunne regne på.

I DKK har jeg forsat til gode at få en mere grundig tilbagemelding end det var meget fornuftig.

det eneste jeg har kunne sige med sikkerhed er om jeg har fået min pind eller ej...

Det var derfor jeg spurgte...

Camilse

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  17-09-2013 12:03

Det er da mærkeligt camilse. Jeg har været afsted i hvert fald 10-15 gange i dch regi og altid fået pointene af vide. Faktisk er alle normalt blevet råbt op med pointangivelse og placering. Med mindre man selvfølgelig har fået IB i grundklassen.

Jeg bruger Kingsmoor hundefoder fordi, det er baseret på årstidens lokale råvarer, er uden kunstigt fyld og fordi det egner sig til allergihunde

0
0
Svar på denne tråd

hundiversitetet
Forfatter: 
Dato:  17-09-2013 13:20

Som jeg læser det er det først når klassen er slut at du har fået point og placering af vide.

I søndags blev point (fejlpoint) givet (til hundeføren) efter hver hund havde været på, det fandt jeg så først ud af efter vi havde været på, og så var det ellers bare at spørge de andre hvordan det var gået.

Placering og point blev først råbt op for alle ved præmieoverrækkelsen.

Jeg ved ikke om det bare var fordi det var en venskabsstævnet at dommeren fortalte efter hver hund hvor mange fejlpoint man havde fået, jeg ved heller ikke om det bare var noget som dommeren normalt gjorde, aner slet ikke hvordan det normalt foregår.

Dommeren kunne også slette fejlpoint hvis der var en virkelig god grund, jeg fik f.eks. slettet 3 fejlpoint da min hun er usikker/nervøs over andre hunde hvilket gik ud over en af øvelserne, det gik nok ikke ved andre dommerere.

Hilsen Helle

0
0
Svar på denne tråd

trada...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2013 16:16

helle rammer hovedet på sømmet... det er altså ikke normen at nan får sine point lige efter gennemløbet... stakkels dommer siger jeg bare...

Camilse

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  17-09-2013 17:55

Nårhh nu er jeg også med. Til venskab har vi også fået pointene at vide med det samme, men det er for læringens skyld og dommeren er sædvanligvis en vi kender godt.

0
0
Svar på denne tråd

rally...
Forfatter: 
Dato:  17-09-2013 22:07

Nu er jeg også med

Jeg har kun prøvet en enkelt gang at have fået at vide efter et gennemløb at dommeren ikke trak mig for noget. Ellers har jeg altid pænt måtte vente til slut..

Mvh Vibe

Med hundene:

Ducati og Viska

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider