Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

fået en ekstra kat - øv øv
Forfatter: 
Dato:  11-08-2013 22:56

siden i går aftens har vi haft en stor killing - måske omkring 6 mdr, rendede hos os.

i dag har jeg så været rundt og sætte fremlysninger op, samt snakke med vores naboer.

det skal lige siges at vi bor i en lille landsby.

MEN men jeg tror desværre at han er blevet sat af. hørte nemlig en bil i vores indkørsel den anden dag, døren blev åbnet og lukket igen, og så kørt bilen hurtige der fra igen. samme dag hørt jeg en kat snakke, men var i tvivl om det bare var mine egne ude i løbegården.

Men så i går aftes havde vi familie-kom-sammen i haven, og så stod han bare der. Faktisk en sød og kælen hankat - hvid med creme aftegn, og de lyste øje jeg nogensinde har set

Men vi har altså 18 i forvejen og skal ikke have flere. Får vi nr 19 så er der nemlig altid en som døder af de andre, og det gider vi ikke. Desuden så er flokken rigtigt sammensat pt - uden for meget balade. Så jeg håber at han bare bor her i byen og at de henter ham snart. Han forlader dog ikke vores have overhovedet.

hvad skal man ellers gøre ? ringer til dyrlægen i morgen, for at hører om de har nogen efterlysninger. Har snakket med flere som har lovet at forhører sig i lokal samfundet.

Efter som at jeg selv har arbejdet på internat, så tror jeg desværre at han bliver svært at få ind. Der er jo overskud af killinger pt.

0
0
Svar på denne tråd

nåå jaaaa
Forfatter: 
Dato:  11-08-2013 22:58

nå ja han er IKKE ordnet eller øremærket. Hellere ikke et halsbånd.

For f.. hvor ville jeg dog gerne have at det blev lovligt

skal alligevel til dyrlæge i morgen, så for ham lige tjekket for chips, men tror nu hellere ikke at han er chippet

0
0
Svar på denne tråd

fremlysning
Forfatter: 
Dato:  12-08-2013 09:49

du kan fremlyse den på diverse hjemmesider - og mon ikke de tager den på internatet? - og ellers kan du måske afsætte ham via en annonce herinde - hvis den er sød og kælen og flot i farverne er de jo ofte hurtigt afsat :)

Folk gør de mærkeligste ting nogle gange for at slippe af med en kat... nu er den jo ikke killing mere... og så kan man jo side til ungerne at den er "løbet væk".... suk.

Håber dog at det alligevel får en lykkelig udgang.

Måske en sedel hos dyrlægen kan hjælpe?

Sorte søger part
-pony-mor med lyseblå T-shirt og hvid paryk

Her bor Nisha & Sorteper: www.aktivstald.dk

"PÅ PLETTEN" - www.pletshow.dk

www.sundehove.dk

0
0
Svar på denne tråd

opdatering
Forfatter: 
Dato:  12-08-2013 12:41

har snakket med vores lokale dyrlæge i dag. Aftalte at vi lige lader fremlysningen være i nogle dage, og så hvis de kender nogen som vil have en kat, ja så ringer de.

de kunne så også fortælle at det ikke var første gang at de havde hørt at der blev sat katte af her i byen. Det er så bare første gang for mig i de 4 år jeg nu har boet her.

0
0
Svar på denne tråd

øvøv....
Forfatter: 
Dato:  18-08-2013 14:37

sikke noget svineri at skille sig af med sine dyr på den måde...stakkels misser..håber der dukker en op som vil have den. prøv at sætte et foto op af den herinde i din tråd, måske der så melder sig en der kunne tænke sig at få den...

0
0
Svar på denne tråd

opdatering
Forfatter: 
Dato:  18-08-2013 15:00

ja vi har så ikke set ham siden tirsdag morgen. nogen har taget vores fremlysning ned, men gad åbenbart ikke at ringe/skrive til os.

men vi er da bare glade for at vi ikke har ham rendende her.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider