siden i går aftens har vi haft en stor killing - måske omkring 6 mdr, rendede hos os.
i dag har jeg så været rundt og sætte fremlysninger op, samt snakke med vores naboer.
det skal lige siges at vi bor i en lille landsby.
MEN men jeg tror desværre at han er blevet sat af. hørte nemlig en bil i vores indkørsel den anden dag, døren blev åbnet og lukket igen, og så kørt bilen hurtige der fra igen. samme dag hørt jeg en kat snakke, men var i tvivl om det bare var mine egne ude i løbegården.
Men så i går aftes havde vi familie-kom-sammen i haven, og så stod han bare der. Faktisk en sød og kælen hankat - hvid med creme aftegn, og de lyste øje jeg nogensinde har set
Men vi har altså 18 i forvejen og skal ikke have flere. Får vi nr 19 så er der nemlig altid en som døder af de andre, og det gider vi ikke. Desuden så er flokken rigtigt sammensat pt - uden for meget balade. Så jeg håber at han bare bor her i byen og at de henter ham snart. Han forlader dog ikke vores have overhovedet.
hvad skal man ellers gøre ? ringer til dyrlægen i morgen, for at hører om de har nogen efterlysninger. Har snakket med flere som har lovet at forhører sig i lokal samfundet.
Efter som at jeg selv har arbejdet på internat, så tror jeg desværre at han bliver svært at få ind. Der er jo overskud af killinger pt.