Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

sætte mutter sammen
Forfatter: 
Dato:  24-07-2013 11:32

ja så har jeg så fundet en veninde til brumbaas :D

hun flytter ind på lørdag YAY

en lille skinny dame som går under navnet pjuske :D

men nu kommer jeg i tvivl..

skal jeg bare smide hende ind til gamle muttemor med det samme, eller lade dem stå i hver sit bur ved siden af hinanden lidt..

den gamle har aldrig gået sammen med nogen før, og hun er ski en lidt sær gamel dame *GG*

vil jo helst ikke stresse hende mere end nødvendigt..

Jeg har et lille xtra bur, som vil ku bruges lige en dags tid eller to hvis det er..

Billede

gamle muttemor

Billede

pjuske pigen :D

" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville lade
Forfatter: 
Dato:  24-07-2013 19:12

Dem gå ved siden af hinanden et par dage og måske lade dem hilse på hinanden uden for buret? Tænker den gamle måske vil være ret strid, hvis du bare smider sådan en nøgen gris ind i hendes bur?

Jeg har for nylig fået to hunner, søstre og selv her har de lige skulle finde en rangorden i deres nye hjem.

Men altså, jeg er ikke marsvineekspert. Det var bare sådan jeg ville gøre.

/Tina

»Mødre holder deres børn i hånden for en tid, men i deres hjerter for evigt«.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  25-07-2013 13:52

Vi satte i vinters en 3. muttepige ind til vores to søskende-tøser. Vi satte dem ned i en løbegård på gulvet, og sørgede for at den lille nye (unge) havde et sted at krybe i skjul for de andre. De klarede det enormt godt - de skulle lige finde deres rangorden osv, men vi kunne senere på dagen sætte dem i buret sammen uden problemer. Bare hold godt øje med dem :)

Hilsen Anne

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 08:33

Som andre også er inde på, lad dem mødes på neutral grund nogle gange under opsyn, og ellers ja, burene ved siden af hinanden. Held og lykke.

0
0
Svar på denne tråd

Bumbum
Forfatter: 
Dato:  26-07-2013 14:13

Jeg har altid ladt dem mødes på neutral grund og så bagefter op i buret, hvor alt er blevet vasket og skrubbet godt.

Har kun haft problemer en gang med en særdeles hidsig dame der ikke mente hun skulle have en mand - men vi klarede det

Sørger for at der er masser af guf over det hele så det kan aflede dem lidt og så er jeg klar med et eller andet (bog, fejebræt eller hvad den hedder osv) til at kunne stikke ned mellem dem hvis det skulle blive nødvendigt, hvilket det aldrig har været (ud over den hidsige madamme der gav sig til at pelse hannen.... )

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider