Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Et desperat forsøg. Hjæælp..!!
Forfatter: 
Dato:  07-07-2013 10:38

Jeg skriver herinde for st høre, om der er nogle medier, clayvoriante der vil forsøge at hjælpe mig. I fredags kom min skønne skønne kat ikke hjem. Han er væk..! Jeg har ledt det efter ham hele weekenden, uden held. Han er ikke bare typen der sådan forsvinder. Han har været hjemme hver dag, og holder sig tæt til de trygge omgivelser. Jeg kan slet ikke bære tanken om hvad det kan være sket, om han er lukket inde et sted.

Derfor spørger jeg nu, alle jer mennesker, som har specielle evner. Har i nogle bud på, hvad der kan være sket med min lille manse..? Han er fra oktober 2012, og vi bor i et sommerhus område på Vestsjællands

Billede

Jeg er meget desperat for at få en afklaring, da jeg savner ham helt enormt.

Håber nogle af jer dygtige folk herinde kan hjælpe mig.

Hvis man står i lort til halsen, er det dumt at hænge med hovedet. ;)

0
0
Svar på denne tråd

et godt råd kan jeg da give dig
Forfatter: 
Dato:  07-07-2013 15:17

er ikke clayvoriant men har arbejdet på internat i mange år.

Så er han øremærket ?

Du skal ud med efterlysninger i sommerhusområdet. Og så skal du tage kontakt med internatter.
Jeg har haft et opkald for år tilbage omkring en kat i et sommerhusområde. Der var nogle gæster som havde haft denne kat rende i en uges tid og nu skulle de til og hjem, og det var selvfølgelig synd for katten. Den var heldigvis øremærket og de kunne læse det. Så jeg fandt frem til ejeren som kunne fortælle mig at katten boede meget tæt på dette sommerhusområde, og de kunne faktisk se dette sommerhus. Vi lavede en aftale om at de skulle gå ned og hente deres kat, og jeg ringede retur til gæsten, som selvfølgelig blev meget glad. Det næste opkald jeg så fik, var fra samme omårde omkring samme kat.

Sommerhusgæster er sjove mennesker, fordi mange syntes at det sjovt at gå og foder på katte i området, uden at de faktisk lægger mærke til om katten er ejerkat eller ej. Og så når ferien er slut ja så er katten overladt til sig selv igen.

0
0
Svar på denne tråd

Ud og efterlys
Forfatter: 
Dato:  07-07-2013 19:09

ham. Hæng sedler rundt omkring i området. Der er også en masse sider på Facebook, hvor du kan efterlyse ham :-)

www.facebook.com/groups/ 331154120456/

Derudover kan du efterlyse ham på Dyrenes Beskyttelse hjemmeside.

Er han chippet eller øremærket?

Mvh Renée H

0
0
Svar på denne tråd

123456788
Forfatter: 
Dato:  07-07-2013 19:36

Tusind tak for jeres svar. Jeg har efterlyst ham på nettet, og spurg de naboer, jeg har kunne få kontakt til. Vi har cyklet rundt, og kørt rundt uden at se ham.

Desværre er ikke øremærket. :( det var planen, men ville få det gjort i forbindelse med et sundhedstjek.

Frygter egentlig at han er blevet taget af en ræv. Har aldrig set en ræv i området, men det er jo desværre set før. :(

man blir jo glad for de små kræ.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  07-07-2013 23:24

Øv hvor jeg føler med dig !!!!

Når min gamle hunkat var væk i et par dage, satte jeg sedler op i alle lysmaster o.s.v. i området, og bad folk om at tjekke deres udhuse o.s.v.

Som regel kom hun hjem et døgns tid efter de var sat op. Hun var godt nok smækfornærmet og 'klagende' over antagelig at have været lukket inde - MEN katte er jo nogle nysgerrige sataner, og møver sig ind af enhver sprække der kan fides.

Prøv det !!! Måske virker det. Pøj Pøj !!!

Karen

0
0
Svar på denne tråd

min søde kat
Forfatter: 
Dato:  08-07-2013 10:53

Tak for dit råd Karen.

Jeg har idag lavet en masse sedler, som jeg vil dele ud, til folk i området.Jeg vil gøre alt hvad jeg kan, for at få ham hjem, eller få vished om hans skæbne...

Han har én gang været væk før, da han var ommkring 3 md gammel. formoder en anden kat, har jagtet ham væk, men der fandt vi ham selv dagen efter, ca. 1 km væk, hvor han egentlig var på rette vej hjem.

denne gang har vi cyklet, gået, kørt rundt i området... Uden held desværre...

Jeg har kigget efter ham på vejen også, og der er intet at se overhovedet...

Vil bare så gerne have ham hjem altså...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider