Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Mød Pixi, min BC hvalp
Forfatter: 
Dato:  24-05-2013 11:32

Efter en meget kort vaklen mellem Border Collie og Toller, var al tvivl væk, en Border Collie skulle være min nye hund.

Så her er hun :)

Pixi er en lille tæve på 10 uger. Hun er nem på alle måder, så godt som renlig allerede, slapper fint af indendørs og aktiv udendørs. Hun er glad og på ingen måde reserveret.

I morgen starter vi med den første hvalpemotivation.

Billederne er tager af min gode veninde Helle (http://www.helleshundegalleri.dk/)

På billederne er Pixi 9 uger gammel.

Billede

Billede

Billede

Billede

Her er hun sammen med Zig-zag der (vistnok) er ca 4 mdr gammel. Zig-zag er en af Helle's hunde. Zig-zag er en FT cocker.

Billede

Billede

Uh jeg knuselsker allerede lille Pixi

MVH Trine

Un cruzado con genio y corazon

En krydsning med hjerte og karakter

www.bricksite.com/romero

8
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-05-2013 12:44

Stort tillykke med hende, hvor er hun bare skøn Hun har da bare det sødeste fjæs :)

Vi har selv lige fået hvalp, det er simpelthen så hyggeligt :)

Louise-Alda

Sov sødt, min smukke dreng..
0
0
Svar på denne tråd

fantastisk yndig
Forfatter: 
Dato:  24-05-2013 17:37

Kæmæpe tillykke med hende :-) Hvor er hun bare SMUK ELSKER de 3-farvede - selvom jeg lige har fået min første sort/hvid - for det er jo ikek farven man køber :-) Meeeeeen alligevel 3-farvede

Kursus med Kirsten Hansen i 9600 Aars

den 15. og 16. juni

www.heste-nettet.dk/forum/9/223340/ 223340/

0
0
Svar på denne tråd

Trada...
Forfatter: 
Dato:  24-05-2013 17:56

Jeg er ret sikker på at du med tiden bliver overbevist om at BC'eren er det eneste rigtige og ikke igen overvejer andre racer

Jeg knuselsker i hvertfald min tæve, og jeg kan ikke forestille mig noget der kan være meget lettere at arbejde med end en BC'er. At en del(især tæver) har deres særheder, må man jo lære at leve med.

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  24-05-2013 20:22

Ih hvor er hun fin. Turde for en gang skyld godt kigge en hvalpetråd - jeg skal nemlig selv have hvalp om en uge

0
0
Svar på denne tråd

vel hjemvendt
Forfatter: 
Dato:  25-05-2013 12:06
Vi er lige akkurat hjemvendt fra den første hvalpetræning i regnvejr. Og hvor er det skønt at vende hjem til jeres søde hilsner :-)

Pixi var stjerne -Det er altså fantastisk skønt at arbejde med så hurtigt omfattende hund :-D Pixi er træt og hygger nu med et tyggeben i kurven.

Camilse, Jeg kan lige nu faktisk godt undre mig over at jeg ikke har fået en BC noget før, for hold nu op hvor er det (indtil videre) en fornøjelse <3 Ikke at jeg vil bytte mine tidligere hunde for noget som helst ;-)

Søs, jeg ville egentlig ikke have haft en tre farvet, men som du også skriver så er farven uden betydning. Og jeg synes nu at Pixi er perfekt på alle måder <3

MVH Trine

Un cruzado con genio y corazon

En krydsning med hjerte og karakter

www.bricksite.com/romero

1
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider