Nu må jeg vide det 
Jeg synes der er mange forsellige holdninger til to kaniner sammen, nogle siger nej man kan ikke føre to gamle kaniner sammen, andre siger at det kan man sagtens.
Jeg har en 2-3årig hunkanin, hun går løs i hele lejligheden, gnaver ikke i noget og besørger i sit bur.
Nogle gange synes jeg det virker som om hun godt kunne bruge noget selskab udover mit og min søns, det kan godt være det er noget jeg bilder mig ind, og alligevel ikke 
Min kanin finder sig ikke i noget, hun er kælen, men hun finder sig ikke i hvad som helst og min søn får en advarsel hvis hun synes han er irriterende 
Nu har jeg fundet en lille kastreret hankanin på 1 år. Han er en hermelin og ca. ½ så stor som vores kylling, mon det vil kunne lade sig gøre at sætte dem i samme lejlighed?
De kommer ikke til at have samme bur, men de vil møde hinanden i lejligheden da jeg jo ikke har dem buret inde.
Er det knald eller fald, enten finder de hinanden eller også bider de hinanden til blods?
Jeg tænker at jeg vil spørge om han kan afleveres tilbage hvis det går helt galt, men hvor lng tid skal man give dem?
Jeg er også lidt nervøs for størrelsesforholdet, han er jo virkelig et lille myr, er det mon en fordel eller en bagdel?
Hmmmm, jeg er i syv sind