Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Ønsker al viden om kanin unger! (
Forfatter: 
Dato:  03-03-2013 15:14

Min Kanin har i dag fået 4 små vidunderlige unger <3

Jeg er naturligvis dybt forelsket i dem, da de er SÅ søde og ligger og laver de mest nuttede lyde (:

Meeeen -

Jeg synes det er sparsomt med information jeg kan finde på nettet..

Hvordan og hvorledes skal jeg forholde mig?

Selvfølgelig skal jeg ikke røre ved dem før om min. 3 uger..

men jeg synes at mor kanin er lettere uintereseret i dem..

de står i stuen og får masser af ro og varme...

men siden hun fødte har hun ligget i den anden ende af buret, spiser og drikker og det hele ... men det undrer mig at hun stadig ikke har ''ammet'' dem ???

de blev født for ca. 4timer siden ...

derudover ... hvad skal indkøbslisten indeholde? skal den overhovedet indeholde noget?

0
0
Svar på denne tråd

Hurtigt
Forfatter: 
Dato:  03-03-2013 20:56

Hun ammer 2 gange om dagen og det går lynhurtigt! Resten af tiden kan hun sagtens ligge i den anden ende og se ligeglad ud.

Min hun fik 6 små og da det ikke var planlagt, så kom jeg til at tage huset væk, det reagerede hun på, men blev så tryg at hun lod mig se på mens hun ammede og lod min hund slikke dem rene (da der kom 6 mere efter kun 4 uger, ja vi forstår stadig ikke hvordan, da han og hun altid har været helt adskilt) hun var meget tillidsfuld overfor mig og hunden, men katten og mine børn blev angrebet!

Du skal tjekke hver dag om alle unger er levende og om de ligger sammen i reden, de kan møve rundt i hele buret og der er kaninmor ikke altid den bedste til at smide dem tilbage.

Jeg må ærligt sige at jeg havde alle i hænder hver dag, og hun lod til at nyde at slippe lidt af ansvaret, hvis man kan sige sådan. Senere da de kom ud af buret, lagde hun sig så langt væk og i skjul hun kunne, mens min hund forsigtigt gennede de små rundt og sørgede for de ikke kom alt for langt væk, eller blev spredt for alle vinde. Ren idyl

Jeg havde en enkelt der ikke trivedes og den flaskede jeg op på hvalpemælk, den døde desværre fordi den hoppede ud af den lune rede jeg havde til den.

Med venlig hilsen

Karen

Negle laves af proffesionel veluddannet negletekniker i Randers

bla. Dk mester og worldcup vinder i nailart 2010

www.negle-nu.dk

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-03-2013 06:57

den bedste til at passe kanin babyer er kaninmor du skal bare vente og nyde synet når de begynder at hoppe ud af reden, der er ikke noget så nuttet som kanin unger

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider