Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

1 eller 2 katte?
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 10:41

Hejsa

Vi har besluttet vi skal have kat. Jeg vil naturligvis have dyret får det bedst muligt, så derfor tænker jeg om en eller to katte er mest optimalt?

Håber i vil hjælpe mig

Nina

0
0
Svar på denne tråd

2 katte!
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 11:23

Ingen tvivl: 2 katte, hvis det er muligt!

2 stk. har rigtig meget glæde af hinanden, og bliver ikke mindre hænge-nusse-katte af den grund.

Salvia

230 stk. hestepostkort sælges. *Ny pris* Se annoncen her

Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

The thing women have yet to learn is nobody gives you power.
You just take it.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 17:48

bestemt to!

der er ikke ret meget ekstraarbejde ved at have to i stedet for 1,- men der er bare så mange fordele!

0
0
Svar på denne tråd

6 tegn
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 18:51

Syntes absolut også du skal tage 2. Der er helt utrolig meget glæde ved at se 2 katte agere med hinanden - mange timers underholdning er en garanti. Og de får dækket mange af deres behov af en kammerat.

Kh Marianne

med kampkatten Gucci og muskelkatten Balloo

Hestebassen Kasmir - solgt, savnet og elsket <3

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 19:02

2!! De giver hinanden SÅ meget glæde, leg og socialt

Sælges: Easy Boot Gloves str 1,5.. Har mange km i sig endnu, kontakt via pb...

Lykkelig ejet af Bøf, Big, Peffe, hundene og kattene :)

Har mine heste i løsdrift, aldrig boks til dem . ...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 20:15

f.eks en race som main coon, er en meget social race hvor man anbefaler at de er 2 sammen som minimum, så jeg vil også sige 2 da de i de fleste tilfælde har rigtig stor glæde af hinanden

hilsen helen

lækkert sortbrun oldenborg hingsteplag fra april 2009 efter freigraff af hvarre og stuntmann af hvarre, sælges,

0
0
Svar på denne tråd

1234567890
Forfatter: 
Dato:  18-05-2011 22:23

Helt klart 2.

*****Skovbakkens Avalon, Dina & Kailey*****

R.I.P Dear Tana C

***An Angel In Heaven***

Klik: *Stald Royal* = Eller Præsentation for Opstaldning & Dækkenvask!

!!!Ta Ikk Livet FOR Seriøst, Du Slipper Alligevel Ikke Levende Fra Det!!!

0
0
Svar på denne tråd

jhadkjhasjk
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 18:10

Det kommer sørme an på katten - der findes ingen endegyldige svar.

Min kat Kejser er særdeles social - han henter sine venner rundt omkring hvor de bor hver dag (andre katte han aldrig har boet sammen med, men mødt som voksen).

Pt. har jeg min fætters konfirmationsgave gående herhjemme. Ung hankat, kastreret osv. Han er ca. 8 måneder.

Hvis jeg har snakket med en af staldkattene (bare aet den 3 gange) bider han mig når jeg kommer hjem - så snart jeg vasker hænder er han kælen igen.

Kejser og ham boede sammen de første 3 uger, da jeg jo gerne vil have Kejser fik en ven, men det vil den stribede herre IKKE!!!

Kejser vejer 5 kg (ren muskler/knogler) og er 2 år - han fik så mange høvl af den lille laban (på 2-2½ kg dengang), senere røg Striben i hovedet på en hunkat, da jeg luftede ham ude i snor - hun var jo i HANS gård (hvor han havde været i 10 min.)

Han har det godt som ENEKAT - alle andre katte skal udslettes fra hans egendele.

Men altså, jeg ville tage ind på et af kattens værns internater eller et andet internat og få katte derfra.

De der arbejder der har virkelig styr på sagerne - både hvad angår kattens forhold til andre katte og hvad angår hvilke katte der passer til hvilke mennesker

Bonus er at man får en kat der er ordnet og testet for ALT for 1000 kr.. Det er ca. 1/3 af prisen for at få det ordnet ved dyrlægen (det er jo med test for aids og leukemi).

De har masser lækre unge katte, voksne katte, langhårede katte, racekatte, farver, killinger osv.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 18:53

det kan selvfølgelig godt være problematisk at sætte voksne katte sammen,- men hvis man skal have killinger ville jeg bestemt vælge to. jeg har aldrig hørt om kuldsøskende der ikke kunne sammen.

0
0
Svar på denne tråd

tak for svar
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 21:56

Mange tak for jeres svar, det ser ud til vi skal have to, det vil blive to fra samme kuld.

0
0
Svar på denne tråd

To hanner
Forfatter: 
Dato:  19-05-2011 23:50

Eller hunner- eller han og hun fra samme kuld- kan godt ryge i pelsen på hinanden!

Jeg vil også anbefale internatkatte. Neutraliserede i det mindste.

Pt har jeg en hunkat (neuteret) som både min fertile kat ryger i flæsket på- og den gamle kastrat (neuteret 1½ år gammel). Hun løber, og det teaser dem. Pind (1 år neuteret hunkat), har EGO- hun stopper hankatten med et let poteslag: Ville du noget? Pil af grønært!

Hendes søster løber også.

Den store hunkat (nævnt ovenfor) kan dog lege med de små- UDE. Det samme gælder den sure gamle kastrat. Ude- men inde er de meget mere territoriale.

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider