Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Kanin på værelset?
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 12:46

Jeg vil meget gerne anskaffe mig en dværgkanin, det eneste problem er dog at jeg kun har mulighed for at have den på mit værelse.
Dette har jeg fået forskellige meninger om.

Nogle siger det ikke er noget problem andet end det kan lugte lidt til tider, andre siger det vil blive for varmt for kaninen.

Hvad er jeres erfaringer med kaniner på værelset? Hvis temperaturen vil give for store problemer, vil jeg selvfølgelig droppe tanken.

Mvh. Kamilla

''Stop crying, your face will run!''

0
0
Svar på denne tråd

123456789
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 14:41

Ingen problemer overhovedet. Jeg gør dog rent hos min 3 gange om ugen for ellers kommer det til at lugte.

Det eneste er, at de ofte er nataktive og kan larme meget, men det kan man selvfølgelig vænne sig til.

0
0
Svar på denne tråd

1234567
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 15:03

Jeg har før haft gnavere, og vænner mig hurtigt til lydene, så det burde ikke være et problem

Mvh. Kamilla

''Stop crying, your face will run!''

0
0
Svar på denne tråd

Intet problem
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 21:11

Det kan du sagtens!

Hvis den kanin du skal have er en udekanin, skal du vænne den til at være inde om sommeren, så temperaturen nogle lunde er den samme;)

Ellers kan den dø af hedeslag...

Knus Mig

Be who you want to be, not what others wants to see.

Du kan altid gå ind at besøge min hjemmeside:

kaninfarmkastanie.123hjemmeside.dk/ 167808438

0
0
Svar på denne tråd

Ingen problem
Forfatter: 
Dato:  20-01-2013 22:58

Jeg fjerne tissehjørnet hver dag, ingen lugtgener overhovedet :)

Mn kanin går frit i lejligheden så hun larmer normalt ikke i soveværelset om natten.

Billede

Sorry
The lifestyle you orderd
is currently out of stock.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på tråd kanin i værelset!
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 19:53

Hejsa...

Er simpelthen nødt til kommentere herpå da jeg har en skøn han kanin og kun bor i en et værelses lejlighed hvilket heller ikke er stort men sådan ser det ud pt ( overvejelserne går dog på flytte i noget større indenfor rimelig tid men ikke pga min kanin )

Var så heldig finde en på nettet til 100 ,- som var afrettet renlig og vant til både hund og kat så han er ude under opsyn (mest pga han er gnaver for alle pengene hvis han fik lov )

og ellers hygger han i hans bur hvilket han er glad for..

Køber spåner til ham med lugt i hos Ribe zoo center det er meget mere effektivt og gør det ikke giver en tung ubehagelig lugt osv også muger jeg selvfølgelig hans hjørne ud som bruges til toilet dagligt og efter behov når jeg er hjemme..

Vær opmærksom på kaniner godt kan larme lidt når de drikker, spiser, leger med legetøjet, osv.. Det er noget man hurtigt bliver vant til men tænker mere med hensyn til naboer osv..

Her fungere det fint for mig, og han nyder være indekanin varmen er ligesom hvor koldt det er hvor meget der er på.. Og han er sød til begrænse larmen lidt.. Så har han lidt musik på når han er selv for bevare roen hvilket jeg har gjort ham vant til så der er lidt mere tryghed og ro over ham.. Da jeg bor midt i en by hvor det nogen gange larmer en delt samt naboerne..

Så kan varmt anbefale dig få en bette kanin.. :)

0
0
Svar på denne tråd

Kanin...
Forfatter: 
Dato:  27-01-2013 21:38

Min udekanin kom ind da det blev for koldt. Ved godt at de sagtens kan tåle at være ude, men var for pylret.

Faktisk er det ret hyggeligt at have ham inde. Han kan ikke løftes, så det er smart at han nu bor i gulvhøjde og selv kan gå ud og ind af buret som det passer ham når han er ude.

Han larmer om natten, men det hjælper et tæppe over buret på.

Pøj pøj med kaninus..

Billede

Min kanin, Kanin

Hilsen Benedicte

SÅ BLEV DEN GED VIST BARBERET!

0
0
Svar på denne tråd

Indekanin
Forfatter: 
Dato:  05-02-2013 17:36

Jeg har en fertil han, som bor i vores lille stue og han lugter ikke. Han går på biobase og halm og bliver ordnet efter behov. Da vi har jagthund også, har kaninen sin egen indhegning udenom buret, som han kan lukkes ud i.

*** http://victoryrats.weebly.com - derfor tamrotter! <3 <3 <3 ***

Inter album et nigrum, varietate

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider