Hejsa...
Er simpelthen nødt til kommentere herpå da jeg har en skøn han kanin og kun bor i en et værelses lejlighed hvilket heller ikke er stort men sådan ser det ud pt ( overvejelserne går dog på flytte i noget større indenfor rimelig tid men ikke pga min kanin )
Var så heldig finde en på nettet til 100 ,- som var afrettet renlig og vant til både hund og kat så han er ude under opsyn (mest pga han er gnaver for alle pengene hvis han fik lov )
og ellers hygger han i hans bur hvilket han er glad for..
Køber spåner til ham med lugt i hos Ribe zoo center det er meget mere effektivt og gør det ikke giver en tung ubehagelig lugt osv også muger jeg selvfølgelig hans hjørne ud som bruges til toilet dagligt og efter behov når jeg er hjemme..
Vær opmærksom på kaniner godt kan larme lidt når de drikker, spiser, leger med legetøjet, osv.. Det er noget man hurtigt bliver vant til men tænker mere med hensyn til naboer osv..
Her fungere det fint for mig, og han nyder være indekanin varmen er ligesom hvor koldt det er hvor meget der er på.. Og han er sød til begrænse larmen lidt.. Så har han lidt musik på når han er selv for bevare roen hvilket jeg har gjort ham vant til så der er lidt mere tryghed og ro over ham.. Da jeg bor midt i en by hvor det nogen gange larmer en delt samt naboerne..
Så kan varmt anbefale dig få en bette kanin..