Puuha... er virkelig på grådens rand..
Var til dyrlæge her til eftermiddag/aften omkring halv fem med den ene af vores to killinger. Lille Pjuske...
I løbet af dagen var hun blevet mere og mere apatisk. Hun var kold og ville ikke andet end at hænge med hovedet når mor Ida lagde sig hos dem.
Valgte at ringe til dyrlægen og fik at vide at jeg kunne komme med det samme.
Pjuske havde fået lidt mere kulør efter at have været inde under jakken i en varm bil, men dyrlægen konkluderede at hun var dehydreret..
Hun fik saltvand ind under huden og antibiotika i tilfælde af, at hun kunne have en infektion.
Fik at vide at hun skulle have et par ml sukkervand 3-4 gange i døgnet og har da også fået her til aften som dyrlægen anbefalede at gøre.
Men hun virker ikke til at have det meget bedre og ventetiden er lang! Et halvt døgn skulle gerne være nok til, at hun vil få det bedre. Ellers er der nok kun en vej 
Er virkelig ked, for selvom hun ikke er mere end knap 4 uger nu, så har hun stjålet vores hjerter og det bliver svært hvis vi skal sige farvel til hende...
Hun søger for sig selv når mor eller bror kommer tæt på hende og puster tungt, hvilket hun også gjorde tidligere..
Aner virkelig ikke mine levende råd lige nu og ville ønske jeg vidste hvad jeg kunne gøre så hun får det bedre.
Når jeg tænker på, at hun stavrede rundt i går på de små ben og så nu, hvor der ingen energi er at se i hende, så rammer det lige i hjertet 
Skulle der være nogen med gode råd til bare et eller andet der ville kunne være at gøre for hende, så er forslag meget velkomne...