Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Kryds lige fingre i morgen eftermiddag..
Forfatter: 
Dato:  01-11-2012 17:09

I morgen omkring klokken 16 tjekker Cassi ind på dyreklinikken og skal have taget røntgen af sine knæ. Er det ikke der den er gal bliver der også taget billeder af ryggen(det vil jeg bare gerne have) og så håber jeg at vi finder ud af hvorfor den lille prinsesse har ondt.

Lige min lille prinsesse da jeg kun havde haft hende i en uge

Billede

Og så et år gammel

Billede

Billede

Og så lige hendes blærebillede fra den tidlige sommer hvor hun tog sig sammen til konkurrencerne(ja, og så vendte det på en tallerken og der var en dyr øvelse der slet ikke ville fungere, ville den det havde det været afsted til DM, men vi overlevede nu fint uden, selvom det da havde været en oplevelse for mig).

Kryds lige fingre for at vi finder ud af hvad der er galt med min lille kanin imorgen ;)

Camilse

De rigtige beslutninger er altid de svære beslutninger at tage.

De svære beslutninger er altid de vigtige at tage.

De vigtige beslutninger er altid de rigtige at tage.

Sokke og Lukas, jeg savner jer

0
0
Svar på denne tråd

Smuk hund
Forfatter: 
Dato:  01-11-2012 18:52

Men når jeg læser dine tråde, er jeg meget i tvivl om du ikke er gået for hurtigt i gang med Cassi ??

Det lyder som om det HELE handler om konkurrence uden hensyn til hunden.

DM kunne du jo ikke deltage i fordi din hund var skadet, så fint du overlevede, men gør din hund det ? Bliver den nogen sinde i stand til at løbe en agility-bane igen ?

Det lyder lidt som overbelastning af en alt for ung hund !!!!

Jeg håber ikke det er så galt. Pøj Pøj.

Karen

0
0
Svar på denne tråd

Øhm...
Forfatter: 
Dato:  01-11-2012 19:51

Karen... Jeg gider slet ikke forholde mig til din kommentar, da der er så meget i den som slet ikke passe.

Hvor får du bl.a. dette fra:"DM kunne du jo ikke deltage i fordi din hund var skadet, så fint du overlevede, men gør din hund det ?" ???

Det har jeg intet sted skrevet.

Synd at folk som du mener at man kan komme med alverden konklusioner uden at kende folk.

Mvh

Camilla og Cassi der kun har været afsted til konkurrencer fordi vi hygger os sammen og får en masse oplevelser sammen med andre hunde og mennesker.

0
0
Svar på denne tråd

Krydser!
Forfatter: 
Dato:  01-11-2012 20:29

Jeg vil gerne krydse fingre for at din utroligt smukke prinsesse ikke fejler noget alvorligt!

Husk at opdatere!

Vh Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Jeg skal nok opdatere
Forfatter: 
Dato:  01-11-2012 20:41

Og jeg skal da lige love for at jeg lige nu er glad for at jeg valgte at få hende forsikret hele vejen rundt. Hun havde jo under alle omstændigheder fået turen igennem for at vi kunne finde ud af hvad der er galt, men jeg ved at skulle hun opereres eller noget i den stil, så kan det økonomisk lade sig gøre.

Men jeg håber på at det er noget som kan klares nemt(selvom jeg har svært ved at tro på at noget kan klares nemt, når det er bentøjet den er galt med).

Heldigvis er hun glad og i hopla hele tiden, så humøret fejler absolut intet, selvom hun ikke helt fatter hvorfor hun skal spises af med en luftetur i stedet for en god gang træning.

Camilse

0
0
Svar på denne tråd

Lige en opdatering
Forfatter: 
Dato:  02-11-2012 18:10

Så er vi hjemme efter endnu en tur hos doktordyr. Det gik fint med at få hende ind på klinikken, men da hun skulle ind i et lokale, så gik det op for hende at det er det sted hvor fremmede mennesker bare VIL pille ved hende og hun skulle skubbes hele vejen ind.

Dyrlægen besluttede ret hurtigt at det var bedre at få mig til at bøje og strække hende i begge bagben, mens han observerede hendes reaktion og da hun reagerede noget voldsomt da hun blev bøjet i hasen(hun snerrede af mig) mente han at det var der den var gal.

Hun fik noget beroligende, og så gik vi til røntgen hvor der blev taget billeder af begge knæ, begge haser, samt ryg/lænd. Alle billeder så super fine ud(puha).

Så dyrlægen konkluderede at hun har lavet en forstrækning og vi skal derfor forsætte yderligere 2 uger på smertestillende. Denne gang må hun KUN komme ud i snor og må ikke løbe frit, som hun måtte før. Når de to uger er gået skal jeg tage det smertestillende fra hende og observere hvad der sker de næste dages tid.

Så nu er der intet at gøre end at vente og håbe dyrlægen har ret. Men intet at se på røntgen.

Camilse

0
0
Svar på denne tråd

godt nyt!
Forfatter: 
Dato:  03-11-2012 18:19

Det var da dejligt at røngten billederne var fine! Så er du da ude over den tvivl.

Så håber vi da på at ro og smertestillende er nok til at hun bliver 110 % fit for fight igen

Vh Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Ja....
Forfatter: 
Dato:  03-11-2012 20:34

Jeg håber også på det hjælper. Skal desværre have fat i dyrlægen igen, da det ser ud til at hun ikke er dækket godt nok ind mod smerterne. I hvertfald har hun gået på tre ben hele aftenen

Camilse

0
0
Svar på denne tråd

Tilbage til Cassi
Forfatter: 
Dato:  12-11-2012 18:57

Ja, puha hun har det hårdt den lille Cassi. Tror snart hun har haft fat i samtlige af hendes puder og forsøgt at slå dem ihjel. Det værste er at hun har fået den skøre idé at alle hendes ting skal op og ligge i min seng.

Der går ikke mere end et par dage til, så er det en måned siden hun har fået lov til at arbejde for alvor. Hun har ikke gået på tre ben i nogle dage, men har gået pænt på alle fire.

Jeg har efter anbefaling fra en dyrlæge valgt at se om BOT-bandagen har en positiv effekt på hende. Vi fik dem i lørdags(bestilte dem torsdag, så kan helt klart anbefalse at købe BOT produkter hos Lotte Veideland ), så nu vil jeg i spænding se om der er nogen positiv effekt. Der er jo ingen garanti.

Det eneste hun får lov til at lave er fri ved fod og det dropper jeg nu, for hun er bare en springfarlig bombe og er bange for at vi ødelægger mere end vi gør det bedre.

På fredag er det meningen at hun skal stoppe med det smertestillende og så skal jeg se hvordan det går weekenden over med halteriet.

Camilse

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider