Så er vi hjemme efter endnu en tur hos doktordyr. Det gik fint med at få hende ind på klinikken, men da hun skulle ind i et lokale, så gik det op for hende at det er det sted hvor fremmede mennesker bare VIL pille ved hende og hun skulle skubbes hele vejen ind.
Dyrlægen besluttede ret hurtigt at det var bedre at få mig til at bøje og strække hende i begge bagben, mens han observerede hendes reaktion og da hun reagerede noget voldsomt da hun blev bøjet i hasen(hun snerrede af mig) mente han at det var der den var gal.
Hun fik noget beroligende, og så gik vi til røntgen hvor der blev taget billeder af begge knæ, begge haser, samt ryg/lænd. Alle billeder så super fine ud(puha).
Så dyrlægen konkluderede at hun har lavet en forstrækning og vi skal derfor forsætte yderligere 2 uger på smertestillende. Denne gang må hun KUN komme ud i snor og må ikke løbe frit, som hun måtte før. Når de to uger er gået skal jeg tage det smertestillende fra hende og observere hvad der sker de næste dages tid.
Så nu er der intet at gøre end at vente og håbe dyrlægen har ret. Men intet at se på røntgen.