Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Min hund tisser i andres hjem
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 07:54

Hejsa alle på HN, vidste ikke om dette bærer frugt herinde, men prøver nu alligevel :D

For at gøre en kort historie lang, så har jeg en dejlig hvalp på 7 måneder, og han er med garanti 100% renlig heldigvis, MEN dog kun i vores eget hjem.
Når vi er hos andre med ham, tisser han på deres gulvtæpper, og han har før lagt "gaver" til dem i ny og næ .. Mega pinligt, når man har blæret sig om, hvor renlig han er, også kommer man hjem til vennerne, også ja .. hahaha

Anyways, er der nogle, som der ved hvad man kan gøre?

knus fra mig :p

0
0
Svar på denne tråd

wwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 08:18

Jeg har en bette chihuahua der også gør det. Jeg har syet et mavebælte han får på. Den dækker så han tisser i bæltet. Da han havde prøvet at gøre det et par gange, holdt han op. Han går dog stadig med bælet, hvis det er et hjem hvor andre har tisset.

Pragtfuld prinsessepony sælges. Spændene farver, let at ride. Går nemt i trailer og lastbil. Stævnevant. Se mere på min præsentation.

Sulten?

www.halv-gris.dk

0
0
Svar på denne tråd

we2e3dddd
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 09:14

min hund er også en chi, så det var da noget af et tilfælde :p
Det lyder da smart, har du et billede? For så kan det da være, at det også kunne hjælpe på min lille basse :)

0
0
Svar på denne tråd

wwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  31-10-2012 17:41

Det er da lidt sjovt at det er samme race.

Jeg har ikke noget billed. Men prøv at google tissebælte.

Pragtfuld prinsessepony sælges. Spændene farver, let at ride. Går nemt i trailer og lastbil. Stævnevant. Se mere på min præsentation.

Sulten?

www.halv-gris.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider