Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

sankt bernhard hvalp
Forfatter: 
Dato:  11-05-2011 14:59

hejsa...

jeg har en s.bernhards tæve på knap 16 uger... lækker hvalp, leger godt med vores labber tæve, har været alene kort tid flere gange uden at ødelægge noget...

men forstår ikke hvorfor hun går ind fra haven for at tisse på gulvet, og så gå ud igen... så snart hun har gjort det bliver gulvet vasket ( rengøringsmiddel uden salmiak duft), og når jeg tager hende direkte i det bliver hun venligt, men bestemt ført ud, og blir rost til skyerne når hun gør det uden for... døren står altid åbent ud til stor have, når vejret er godt, så hun har fri adgang ud..

når hun har haft uheld, og jeg ikke ser hun gør det, bliver det bare tørret op og gulvet vasket, hun får ikke skæld ud eller noget...

vil lige sige, at jeg på ingen måde forventer at hun er renlig endnu, men bare undre mig over at hun går ind og tisser...

og så lige et billede af skønheden

Billede
Billede
Billede

okay, 3 billeder så... lettere beskidt på det sidste, har lige leget i dugvåde blomsterbede med labberen <3<3<3

R.I.P. ANESTO D 28/3 2011 <3<3<3<3

NU MED OLDENBORG HOPPEN JENTE, EFTER GERLING <3

0
0
Svar på denne tråd

Tryghed
Forfatter: 
Dato:  11-05-2011 15:44

Det handler om tryghed, når hvalpen går ind og tisser i stedet for at gøre det ude, og det er helt normalt. Hun er endnu kun et lille hundebarn, så det skal nok komme, når hun er helt overbevist om, at der ikke sker hende noget når hun tisser andre steder end der hun føler sig tryg.

Tillykke med hende, hun er rigtig lækker

Salvia

230 stk. hestepostkort sælges. *Ny pris* Se annoncen her

Don't let go
Never give up, it's such a wonderful life

The thing women have yet to learn is nobody gives you power.
You just take it.

0
0
Svar på denne tråd

tak for
Forfatter: 
Dato:  11-05-2011 16:12

svar... ja hun er skøn, er overdrevet glad for min lille mini og hun er også en rigtig mor hund har drømt om en s.bernhard siden min newf tæve desværre fik en hjernesvulst og blev aflivet i en alder af 5 år... og så faldt min min kæreste og jeg begge pladask for prinsessen her... er helt vild med deres sind og deres udseende, smelter simpelthen hver gang jeg ser dem og for den sags skyld også newfere...

men for at komme tilbage til spørgmålet, så skal jeg bare fortsætte som jeg gør nu? har nemlig ikke oplevet før, at de gik ind for at tisse når de alligevel var ude... kan det være fordi at jeg er meget inde (pollenallergi ARGH) at hun er mere tryk ved at tisse herinde hvor jeg "passer" på hende

0
0
Svar på denne tråd

Hun er
Forfatter: 
Dato:  11-05-2011 18:46

så lille stadig, at hun ikke skal nyde noget af at sætte sin duft ude i den store farlige verden.

Jeg tror, du skal fortsætte som du allerede gør, men prøve at forhindre hende i at kunne komme ind og tisse. Måske kunne du sætte et børnegitter i døren, så du kan have døren til at stå åben, uden hun kan komme ind at tisse.

Held og lykke med den lille prinsesse. Hun ser skøn ud.

Nu med hundepension

www.123hjemmeside.dk/hundepension

Man skal ikke sige noget om folk, man ikke kan sige til dem...

Mor til Frederik født 280908

Dobbelt lykke i maven. Termin 20. august 2011

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-05-2011 22:09

Er enig med de andre i at det nemt kan være fordi hun ikke vil sætte sit mærke udenfor.

Husker i at gå ud max hver anden time, efter mad, leg og sov? Og endelig ikke skæld ud, selvom du ser hun tisser. Det gør det kun værre. Ikke at du skælder ud nu, men bare en info

0
0
Svar på denne tråd

da jeg går
Forfatter: 
Dato:  12-05-2011 09:14

hjemme på barsel er hun ude og gå en lille runde min hver anden time, ikke langt, da det jo ikke er godt for en s.bernhards hvalp, derudover har hun fri adgang til haven, blir rost og får godbid hver gang hun tisser eller bummer udenfor, blir sat ud med det samme hvis jeg ser hun laver noget inde, som du selv er inde på, ingen skæld ud overhovedet, blot et nej mini og så uden for døren...

0
0
Svar på denne tråd

Dufte...
Forfatter: 
Dato:  12-05-2011 12:06

Er der et bestemt sted hun tisser - fx på et tæppe eller er det altid på trægulvet?

- Man kan fx hvis hun har lært at tisse på en avis som hvalp, ligge en avis i haven, eller andet der dufter trygt, som hun kan tisse på udenfor, så hun bliver tryg ved at tisse derude.

Hvis hun tisser på en avis indenfor, så prøv at lig den udenfor, så duften af hende selv kommer med ud.

Mht. at vaske det af - så prøv at vask tisset af med rodalon fremfor bare alm. ajax, rodalon er nemlig bedre til at fjerne tislugten.

Derudover - hvor ER hun bare SKØN!!! Sådan et ansigt kan man da ikke stå for *GG*

Rollo

Dogs are miracles with paws

TELL-MANN;

- West Highland White Terriers

- Lucky står til avlstjeneste

ROLLOS;

- Viden om marsvin

- Salg af marsvin

SVINENE;

- Hyggeligt marsvineforum

- Sprængfyldt med viden

0
0
Svar på denne tråd

mini.......
Forfatter: 
Dato:  12-05-2011 16:49

ja hun har det yndigste fjæs :-D

hun tisser kun på linoliums gulvet i gangen, det er blevet bedre efter at jeg sprayer det med dl-44... noget som kæresten har haft med hjem fra arbejde (han ligger asfalt), det er noget ph neutralt afrenser (etser ikke eller noget) som fjerner alt, fedtstoffer, lugtstoffer, tush osv, og har en noget kraftig citron duft... siden jeg brugte det, har hun kun haft et uheld på et døgn, og det blev straks tørret, vasket og sprayet... så det går den rigtige vej nu...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider