Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Slankefoder til hunde??
Forfatter: 
Dato:  15-10-2012 10:21

Vi har en hyrde-/spidshundeblaning på 7 år (og ca. 13 kilo), som i august er blevet kastreret.

Det kan mærkes! Hvor han førhen ikke var særlig interesseret i mad, og faktisk kunne være svær at holde huld på, så er han nu voldsomt interesseret i alt, hvad der kan stoppes i munden - han sluger sin mad på sekunder - og han er begyndt at tage på, selvom vi rationerer hans foder (hvilket aldrig før har været nødvendigt). Han er desværre også begyndt at tigge, og at rende i hælene på mig, hver gang jeg er i køkkenet, og det siger mig at han er sulten.

Han har indtil nu været fodret på Kingsmoor Pure og Nutra Nuggets Maintenance.

Nogen der har et godt forslag til noget andet foder? Jeg ville frygtelig gerne finde noget, hvor han kan tåle at få lidt mere at spise, så han ikke altid er så sulten.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

www.sadelrummet.dk

0
0
Svar på denne tråd

Hundefoder
Forfatter: 
Dato:  16-10-2012 00:35

Hej

Prøv evt et foder til hunde med tendens til overvægt. Det gjorde underværker til vores dalmatiner efter hun fik fjernet hele underlivet. Overvej om din hund har orm, det kan også have noget at sige, især når du skriver den er konstant sulten.

Hilsen Rikke

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider