Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Kitten kom ikke hjem i år....
Forfatter: 
Dato:  12-10-2012 18:16

Mine forældres hankat har en tendens til at forsvinde i længere tid hver sommer, men i år er han ikke kommet hjem Vi har hele tiden tænkt han kommer nok snart, men nu er det oktober og stadig ingen spor af Kitten. Han er meget savnet, ikke mindst af hans bedste ven Kullen

Billede

Jeg har lavet en efterlysning på Katttens Værn: www.kattensvaern.dk/ lysning.php?id=6889

Men da han er øretatoveret og har halsbånd og vi intet har hørt så er der nok ikke meget håb.....

Smile for no reason

- and give someone else a reason to smile!

0
0
Svar på denne tråd

Er han kommet hjem?
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 11:00

Er han fundet?

Jeg tænker, om han sidder fast i noget med sit halsbånd, så han ikke kan komme fri. Det er en farlig indretning for udekatte

Hanne

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  14-10-2012 13:28

Hanne: Nej har han ikke. Halsbåndene er jo lavet således at de kan knække.

Smile for no reason

0
0
Svar på denne tråd

Lidt underligt
Forfatter: 
Dato:  15-10-2012 21:10

Jeg syntes måske nok at det er lidt et underligt indlæg. For hvordan kan man gå og mangle sin kat en hel sommer, og så her i efteråret, så begynde at savne ham ?

Har selv arbejdet på internat, og har ikke oplevet dette før. Normalt efterlyser folk gerne deres kat, efter et par dage eller max en uges tid - sommer eller ej. Bliver altså harm over det.

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  16-10-2012 11:05

Freddy: Kitten har været manglet hele tiden. Men hvert år forsvinder han i længere tid om sommeren han er efterhånden 10 år så det er sket en del gange, vi ved desværre ikke hvordan vi skal forhindre dette. Men det er nok en af årsagerne til at der ikke har været "panik" fra dag 1. Det skal lige siges at han er født og opvokset hos mine forældre hvor han er savnet fra. Han er øretatoveret og går som sagt med halsbånd, så skulle han blive fundet ville det jo være sandsynlidt at de havde hørt fra nogen.

Mine forældre har også været på utallige ture og ledt efter ham, kaldt talt med naboer osv. så det er bestemt ikke fordi han ikke er blevet efterlyst. Da mine forældre er af den ældre generation er deres første tanke ikke lige at gå på nettet og efterlyse ham, men som sagt har de gjort hvad de kunne inden. Og som jeg skriver tidligere er det normal adfærd for katten at den er væk i længere tid om sommeren.

Du har selvfølgelig alt ret til at blive forarget, men jeg synes nu de har handlet efter deres bedste.

Smile for no reason

0
0
Svar på denne tråd

Sådan en har vi også...
Forfatter: 
Dato:  16-10-2012 11:47

En af vores hankatte gør det samme. Han ligger i sofaen hele vinteren og er den mest kælne kat. Men om sommeren går han altså... Han er ellers kastreret og enes fint med vores andre katte.

Han forsvandt i starten af juni - og kom hjem i torsdags I perfekt foderstand og uden en skramme, så han bor uden tvivl et andet sted når han er væk.

Må indrømme at jeg også næsten havde opgivet at se ham i år, da det er meget sent han er kommet.

Håber også at jeres bare er sent på den i år..

/Kirsten

0
0
Svar på denne tråd

Katte på tur
Forfatter: 
Dato:  17-10-2012 09:12

Det glæder mig at jeres også er sent ude i år. Jeg har en hunkat, som forsvinder og nu har hun været væk i 5 dage. Det kan hun gøre om sommeren, men plejer ikke at gøre det så sent på året. Så kan jeg tillade mig selv at håbe lidt endnu.

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2012 15:08

Kirsten: Åhh så kan det være der er håb for at Kitten kommer hjem igen. Han er i hvert tilfælde meget savnet. Uanset hvad vil vi bare gerne vide hvad der er sket med ham, det er rigtig trist hvis vi aldrig finder ud af det.

Mine forældre fik ham fordi der var en kat der begyndt at sidde meget ude ved nogle skure de har. De begyndte så at fodre den lidt da de fik ondt af den, samtidig med de forsøgte at finde dens ejere. Ejeren blev aldrig fundet, og en dag lå der seks killinger i en kasse min mor havde sat ud til katten. Mine forældre valgte så at få fem af killingerne aflivet og beholdte den sidste, som så er Kitten. Samtidig fik de hunkatten stereliseret og fik den øremærket osv. Hun boede hos dem indtil hun desværre blev syg og måtte aflives for et par år siden.

Kullen er egentlig min kat som jeg fik da hun var omkring 8 uger af to drenge der havde fået hende af nogle der ikke gad have hende alligevel. Dvs. jeg var hendes fjerde hjem da hun var så lille. Jeg boede i en lejlighed og det fungerede slet ikke, så Kullen kom hjem til mine forældre og Kitten samt Missemor(som ovennævnte hunkat blev døbt) hvor hun trives aldeles godt og har boet i mange år nu. Missemor er som sagt død så nu er der kun Kullen og Kitten tilbage, så vi vil rigtig gerne have Kitten hjem igen.

Smile for no reason

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  17-10-2012 15:10

Derfor bliver jeg selvfølgelig også lidt skuffet når nogen her i tråden antyder at Kitten ikke er savnet osv. For min familie er bestemt glade for dyr og vi har haft flere hunde og katte gennem årene som er hentet på et internat.

Smile for no reason

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  22-10-2012 18:44

Kitten er kommet hjem

Smile for no reason

0
0
Svar på denne tråd

skønt.
Forfatter: 
Dato:  22-10-2012 18:53

Det var da vel nok skønt - så bliver det alligevel jul :-)

Der er da mange katte som tager på sommertur og kommer hjem til vinteren. Måske lidt tyndere efter nogle km på vejene - men så er det godt de kommer hjem til en fyldt madskål.

Da jeg boede på landet gjorde vores hushankat det også.

VH Heidi

Jeg kan forstå dit indlæg forkert og så beklager jeg,

men mit svar afspejler sig i min fortolkning af dit indlæg.

www.gravsnuderne.dk

0
0
Svar på denne tråd

Kitten..
Forfatter: 
Dato:  22-10-2012 20:34

Åhhh det var da en dejlig nyhed! Så skal der nok fortælles gode historier til Kullen om alt det han har oplevet, og dine forældre vil sikkert forkæle ham ekstra meget i de næste dage. Dejligt, dejligt!

Lene

- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  23-10-2012 05:54

Ja min mor fortalte hun havde gået rundt i bryggerset og hørt kattelemmen klappe, lidt efter mærker hun så en kat der går rundt om hendes ben. Hun tror selvf. det er Kullen men indser at katten virker lidt for stor på en eller anden måde, hun kigger ned og der står Kitten som om intet var hændt Han har ikke tabt sig eller lignende, så det virker ikke til han har vandret sulten og panisk rundt nogen steder......

Smile for no reason

0
0
Svar på denne tråd

Juhu....
Forfatter: 
Dato:  23-10-2012 14:34

Sikke en glædelig nyhed, at jeres Kitten er kommet hjem.

Jeg forestiller mig, at gensynsglæden var stor!!

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

Lige tiltrækker lige

mørke tiltrækker mørke

lys tiltrækker lys

0
0
Svar på denne tråd

wwwwwwwwwww
Forfatter: 
Dato:  24-10-2012 10:44

Hvor skønt for jer den er kommet hjem igen.

Vores hankat forsvandt for snart et år siden. Pist væk. Desværre havde han det med at løbe ned i skoven, hvor jægeren IKKE kan lide katte. Så ham ser vi nok ikke mere. Det værste er den uvished. Hvad er der sket.

Pragtfuld prinsessepony sælges. Spændene farver, let at ride. Går nemt i trailer og lastbil. Stævnevant. Se mere på min præsentation.

Sulten?

www.halv-gris.dk

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider