Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

rastepladskat
Forfatter: 
Dato:  11-10-2012 16:57

IIhhhhh, jeg bliver så gal.

En af mine kollegaer fandt idag denne lille fyr på en rasteplads (ingen huse i nærheden)

Billede

Jeg tror ikke han er 12 uger gammel, smækfyldt med lopper og garanteret også orm.

Han er meget kælen så det er ikke en vildkattekilling.

Nå, men nu bor han hos mig, og imorgen bliver det hentet ormekur + loppekur hos dr. dyr.

Drengene er allerede forelskede i ham og har døbt ham trash (skrald) humor har de da .

Han har hilst på de 2 andre katte vi har (også killinger fra i år bare ældre) og det gik fint, så selvom jeg sagde MAX 2 katte til drengene, ja så har vi altså 3 nu

0
0
Svar på denne tråd

Åh altså..
Forfatter: 
Dato:  11-10-2012 17:02

Jeg deler din mening, jeg kan heller ikke klare, at mennesker sætter dyr af, og det lyder til, at det er sket med din killing.

Når det er sagt så er det en skøn lille fætter, I har fået som ny beboer hos jer.

Tillykke med kittekatten-der-pludselig-kom-i-din- favn. :-)

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

SUCCESS

is liking yourself,

liking what you do,

and liking how you do it.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  11-10-2012 17:33

Tak, Esma. Ja han er en skøn lille fyr, lige pt. sider den yngste knægt og kæler med ham og håndfodrer ham med tun.

Så han er allerede et skattet medlem af familien .

0
0
Svar på denne tråd

Har også prøvet det
Forfatter: 
Dato:  11-10-2012 17:44

det var så bare ude på motorvejen. Nogen havde dumpet missemor og 2 killinger. 1 killing havde overlevet, og sad pænt i nødsportet et stykke væk fra de andre, lidt desværre flade katte.

Det var så sådan at jeg fik vores motorvejskat Pyrus. Han var ca 8 uger, hammer tynd og havde manglede på væske.

I dag ca 1 år senere er han en stor flot fyr på over 5 kg

Billede

Ca ½ år senere, fandt jeg en stor hunkat i skraldespanden på Macdonalds i Middelfart. Her havde hun gået rundt i meget lang tid, uden at der var nogen som havde tjekket hende. Hun kunne så ikke lige komme op igen, men så plejede de bare at lukke hende ud igen. Jeg tog hende ind i bilen. Det viste sig at katten var øremærket, og derfor indleverede jeg hende på internat, hvor efter hun kom hjem til sin ejer igen.

Jeg har arbejdet på internat i mange år, og kender desværre ALT FOR GODT til disse stakkelse katte/killinger. Folk gider ikke at tage ansvar for deres dyr eller deres dyrs afkom. Og da det koster penge at komme af med dem på internatter eller hos dyrlægen, ja så smider man dem bare rundt omkring. problemet er jo at der er mange som syntes at det er sjovt at få killinger på deres kat. Problemet er bare er det er der ALT FOR MANGE som gør, så markedet er proppet med for mange killinger, og for som ønsker en killing.

Jeg ville ønske at folk ville bruge de penge som det nu engang koster at få ordnet deres kat - både han og hunkattene. Tjek hos Inges kattehjem, de gør det rigtig billigt.

0
0
Svar på denne tråd

jeg er SÅ
Forfatter: 
Dato:  12-10-2012 07:51

træt af og sur på de mennesker der mener man ik bør neutraliserer sine katte uanset hva deres grundlag end er- for ofte kommer der det her ud af det!! Det ER dyrene det går ud over. Men det er lige meget!!!! UUUUHHHH

RIP Keiko dreng 13/4 2004 - 3/6 2010

Og Katho vaps 14/7 2011 - 19/9 2012

Jeg savner og elsker jer

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  12-10-2012 10:01

Hvor ser han bare vakker ud og hvor dejligt at du ville give ham et nyt trygt hjem En rasteplads er altså bare ikke et sted for små killinger. Ville også ønske at folk ville neutralisere deres katte i stedet for bare at smide de uønskede killinger ud. Lyder også til at det er "højsæson" for dumpning af killinger. Da jeg skulle ud at have mælkeerstatning sidste gang, var det næsten ikke til at opdrive nogle steder.

Herhjemme har vi også lige fået en lille forladt killing. Min mor fandt ham oppe i byen på en vej alene, tynd, smurt ind i olie og en lang flænge/sår på hovedet der var ved at hele. Så gad vide om han har været kravlet ind i en bilmotor, men han var i hvert fald for ung til at klare sig alene. Han hygger sig nu ude i vores opvarmede værksted sammen med flaskekillingerne, så der er gang i den

Raashan APN OX & Majjar APN OX

0
0
Svar på denne tråd

Svar.....
Forfatter: 
Dato:  12-10-2012 12:34

Hvor godt han blev fundet og fik et dejligt hjem!

Bliver også rigtig trist når jeg tænker på folk der bare sætter deres dyr af på den måde, jeg kan slet ikke forstå hvordan de kan få sig selv til det

Smile for no reason

- and give someone else a reason to smile!

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  13-10-2012 12:43

Så har Trash fået ormekur og loppekur, og en masse mad .

Han er simpelthen den skønneste killing, kommer løbende lige så snart man kalder og er utrolig kælen. Lige et billede fra idag.

Billede

Billede

hov det blev lige til 2

med hensyn til hunkatte der får killinger, vi har da selv haft hunkatte som fik killinger , men vi har ALTID sørget for at de fik gode hjem eller har beholdt dem selv. Og gør man det ser jeg da ingen problemer i at få killinger.

Men vil man ikke tage ansvaret for de killinger man får, ja så skal man sgu lade være !!!!

0
0
Svar på denne tråd

Århhh altså..
Forfatter: 
Dato:  13-10-2012 13:30

..hvor er han skøn og dejlig.

Dejligt at det går godt med ham og han ser ud til at stortrives. :-)

KH Esma

Healing

hest og rytter

Psykoterapi

Afbalancering og harmoni til din hest og dig

SUCCESS

is liking yourself,

liking what you do,

and liking how you do it.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider