Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Hvadm gør man; dyrlæge
Forfatter: 
Dato:  09-08-2012 22:24

Jeg har netop opdaget, at min ny-steriliserede kat, har født min. to killinger.

Har lige fundet dem og aner simpelthen ikke hvad jeg skal stille op med dem.

De er halvkolde....samtidig er jeg rasende på dyrlægen, for han mente det var nok, bare at fjerne æggestokkene og ikke livmoderen,da han ikke mente den var gravid.

Det var hun så!!!

Øv altså, må se om hun vil ligge med dem ellers må jeg forbi dyrlægen med dem i morgen.

En glad hest er en naturhest!!!

0
0
Svar på denne tråd

killinger...
Forfatter: 
Dato:  09-08-2012 22:38

Du skal nok have varmet dem op også - har du en varmepude eller noget, du kan putte i en kasse, så kan det også være, at det trækker mormis til?

Ellers er der noget med, at de skal vaskes bagi for at komme af med noget der, og så skal de jo have noget at spise.

Prøv lige at bede om råd på kattegale.dk - de ved i hvert fald hvad du skal stille op med killinger og har garanteret også gode råd til, hvordan du får mormis gjort interesseret i dem. Og de er nogle natteravne!

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Uha, Tina
Forfatter: 
Dato:  09-08-2012 22:42

Ved godt hvad jeg skal gøre med killingerne på den front :-) og er i gang med at varme dem og give dem sukkervand......men magter ikke at flaske endnu et kuld killinger op :-(

Det var nok mere, hvad jeg skal gøre med hensyn til dyrlægen, jeg mente :-)

0
0
Svar på denne tråd

Nååårh....
Forfatter: 
Dato:  09-08-2012 22:53

Jamen så er du jo sej og killingerne i de bedste hænder :-) Ved du også, hvordan du skal lokke mormis til at tage sig af dem? Og jeg kan godt forstå, at du ikke orker opflaskning. Jeg har aldrig prøvet det, men har da forstået så meget, at det ville jeg nok heller ikke...

Det med dyrlægen ved jeg ikke, hvad man gør ved. Jeg er nok bare blevet for gammel til at slås om alle de fejl, der bliver begået ude i verden :-)

mvh. tina

Barylere rule!
0
0
Svar på denne tråd

Katte....
Forfatter: 
Dato:  09-08-2012 23:03

Mormis tror jeg ikke er hjemme pt...så nej, ved ikke hvordan jeg skal lokke hende til dem...og jeg er træt og skal tidligt op, så orker ikke tilbringe natten i stalden.

Jeg har opflasket flere gange, men vil ikke mere...selv om de er nuttede osv

Og kampe skal vælges med omhu og er sikker på dyrlægen ikke har gjort det for at genere mig.

Så han må enten give mig et par mange poser babymælk eller aflive dem for egen regning.

0
0
Svar på denne tråd

Ganske enkelt
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 11:39

Du skal forlange dine penge retur.

Han har åbenbart ikke gjort sit arbejde godt nok. Derfor ingen penge. Det er ikke en dyrlæge som åbenbart er meget dårlig til sit arbejde hvis han ikke kan se at katten er med killinger.

Har arbejdet på internat med katte, i over 8 år, og man kan altså ikke overse at katten er med killinger.

0
0
Svar på denne tråd

123465
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 12:24

Hvis han har åbnet katten, og fjernet æggestokkene, så har jeg meget svært ved at se hvordan han har kunne være i tvivl om at katten var drægtig??

Da jeg arbejdede ved dyrlægen, fik vi ind imellem katte ind til sterilisation, hvor man snildt kunne se begyndende drægtighed... små bobler nærmest.

Jeg ville bede om pengene tilbage OG aflivning af de to små pus.

Mvh

Janni

Helt og aldeles hesteløs....

0
0
Svar på denne tråd

Aflivet
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 12:47

De to små er nu aflivet :-(

De var ellers meget, meget kære og suttede godt, men desværre!!

Han sagde dengang, at man kunne se det som små bobler, og der var ingen bobler...så den har simpelthen været ny-bollet, det kære dyr.

Nu er jeg mere bekymret for mormis, for kan ikke finde hende.

Jeg vil ikke hverken forlange mine penge retur eller anklage ham for noget, det er jo det man kalder en menneskelig fejl..... ;-)

0
0
Svar på denne tråd

Killinger
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 16:33

Hvorfor Søren spørger du hvad du skal gøre, når du ikke vil gøre noget? Jeg undres

Hilsen Stine.

- Med Manse, Frick og Freja.

0
0
Svar på denne tråd

Stine....
Forfatter: 
Dato:  10-08-2012 16:42

Jeg har da gjort noget....

Jeg fik dem aflivet på Dr. Dyrs egen regning.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider