Jeg var som skrevet ovenfor på besøg og rundvisning på Terslev hunde- og kattepension i dag kl. 17.00.
Det er virkelig fine forhold for dyrerne, og utrolige proff. personale - jeg hilste på både Anni og Erik (og nej, det er ikke de kendte med henholdsvis silikone og penge !!!), og der er ingen tvivl om, at de begge virkelig lever og ånder for de dyr de har i pleje !!
Jeg følte mig utrolig velkommen, alt blev forklaret og alle spørgsmål besvaret.
Herefter rundvisning i alle "afdelingerne", som er indrettet for små hunde, mellemstore hunde og de store hunde, som min Canto jo hører under !!
ALT er rent og pænt, og der lugter ikke engang specielt af hverken hund, tis eller noget andet - og faktisk hvert et bur vi passerede, fik hunden lige et klap/nus af Erik... åh det varmede mit hundehjerte !!!
Som Erik sagde, alt efter temperament osv. blev hunden placeret, så der alt i alt var mest muligt ro i "lejren" !!
Herefter var vi ude på engen, hvor Canto fik lov og løbet rundt og snuse. Et 15000 km2 indhegnet område med stier slået til og gå tur på - super lækkert område hvor hundene kan boltre sig !!!
Han tager gerne - hvis hundene kan og må lege - mange hunde derud ad gangen, og så kan de ellers boltre sig !!!
Alt i alt en super god oplevelse, og jeg har allerede booket Canto's ferie, ialt 17 dage all inclusiv !!! (jeg har dog valgt selv og medbringe det mad han plejer og få, men der er ellers mad med i prisen også).
Derudover er også booket 4 dage i week-enden før den lange ferie, hvor vi skal til 60 års fødselsdag i Jylland, og ikke kan have Canto med...
Så bliver det prøvet af, og jeg kan se hvordan han reagerer på pension/bur og af gode grunde noget mere larm end han er vant til hjemme !!!
Jeg glæder mig faktisk allerede, og har en super god mavefornemmelse for denne pension - ALT virker trygt, proff. rammer og proff. personale der omgås hundene !!
Mange hilsner fra Tina