Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

hundepension - anbefaling ??
Forfatter: 
Dato:  28-07-2012 15:29

Hej alle.

Vi står og skal på ferie her 1. september 14 dage, og havde ellers fundet privat pasning af hunden, men dette er desværre gået i vasken....

Kan I anbefale en pension eller andet, meget gerne hvor hunden ikke bare sidder i et bur 24/7, men bliver aktiveret og gået ture med dagligt, meget gerne leg med andre hunde på lukkede arealer ??

Jeg bor i 4671 Strøby, og hunden er en Schæferhanhund på 10 måneder.

Ser frem til at høre gode nyheder !!

Mange hilsner fra Tina og Canto

Ejer af Cisco Joy og Sofus !!

En verden uden heste - føj for et mareridt !!
0
0
Svar på denne tråd

hundepension
Forfatter: 
Dato:  28-07-2012 16:55

Kan kun tale varmt for Terslev Hundepension, ved Haslev. Der kan hunde komme ud i en gård og lege med anden hund,hvis man giver tilladelse til det. De kommer også ud og gå ture på en stor indhegnet mark.Nogle pensioner skal man betale for gåture pr dag, det skal man ikke hos dem.

www.hunde-kattepension.dk/da_c/ hundepension/

0
0
Svar på denne tråd

Tak for svar !
Forfatter: 
Dato:  28-07-2012 19:02

Fru Heidi:

Jeg har for ca. 10 år siden faktisk haft min daværende hund dernede, og var ovenud tilfreds !!

Har kontaktet dem for fremvisning !!

Takker mange gange for svar !

Venlig hilsen Tina

0
0
Svar på denne tråd

Opdatering
Forfatter: 
Dato:  29-07-2012 22:41

Sendte jo en besked til Terslev hundepension i går, og blev så ringet op af Anni derfra i dag !

Hvilken dejlig samtale - og på trods af, at de faktisk ikke har fremvisning her i højsæsonen, blev jeg tilbudt og komme på onsdag kl. 17.00 og se pensionen, og efterfølgende gå en tur med Canto på de store indhegnede enge, hvor hundene kan løbe frit omkring !!

Så kunne vi lære hinanden og kende, og Canto kunne opleve området !!

Måske var der også en anden hund der ville med ud og lege !!

Jo tak, jeg glæder mig til at skulle derned på onsdag, og er næsten helt sikker på allerede nu, at det bliver der Canto skal på "ferie" i de 2 uger vi skal på ferie !!

Skal nok komme med en tilbagemelding derfra !!

Mange hilsner fra Tina

0
0
Svar på denne tråd

Var på besøg i dag !!
Forfatter: 
Dato:  01-08-2012 23:31

Jeg var som skrevet ovenfor på besøg og rundvisning på Terslev hunde- og kattepension i dag kl. 17.00.

Det er virkelig fine forhold for dyrerne, og utrolige proff. personale - jeg hilste på både Anni og Erik (og nej, det er ikke de kendte med henholdsvis silikone og penge !!!), og der er ingen tvivl om, at de begge virkelig lever og ånder for de dyr de har i pleje !!

Jeg følte mig utrolig velkommen, alt blev forklaret og alle spørgsmål besvaret.

Herefter rundvisning i alle "afdelingerne", som er indrettet for små hunde, mellemstore hunde og de store hunde, som min Canto jo hører under !!

ALT er rent og pænt, og der lugter ikke engang specielt af hverken hund, tis eller noget andet - og faktisk hvert et bur vi passerede, fik hunden lige et klap/nus af Erik... åh det varmede mit hundehjerte !!!

Som Erik sagde, alt efter temperament osv. blev hunden placeret, så der alt i alt var mest muligt ro i "lejren" !!

Herefter var vi ude på engen, hvor Canto fik lov og løbet rundt og snuse. Et 15000 km2 indhegnet område med stier slået til og gå tur på - super lækkert område hvor hundene kan boltre sig !!!

Han tager gerne - hvis hundene kan og må lege - mange hunde derud ad gangen, og så kan de ellers boltre sig !!!

Alt i alt en super god oplevelse, og jeg har allerede booket Canto's ferie, ialt 17 dage all inclusiv !!! (jeg har dog valgt selv og medbringe det mad han plejer og få, men der er ellers mad med i prisen også).

Derudover er også booket 4 dage i week-enden før den lange ferie, hvor vi skal til 60 års fødselsdag i Jylland, og ikke kan have Canto med...

Så bliver det prøvet af, og jeg kan se hvordan han reagerer på pension/bur og af gode grunde noget mere larm end han er vant til hjemme !!!

Jeg glæder mig faktisk allerede, og har en super god mavefornemmelse for denne pension - ALT virker trygt, proff. rammer og proff. personale der omgås hundene !!

Mange hilsner fra Tina

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider