Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Smukke Sally
Forfatter: 
Dato:  20-07-2012 13:54

Eddie har fået sin helt egen hund!

En smuk samojede/dansk spids pige, ved navn Sally.

Sally er 8 år, og har været min veninde og hendes datters hund, men desværre er datteren blevet allergisk overfor Sally.

Vi havde længe snakket om at Eddie skulle have en legekammerat, nu hvor han er blevet et år, men vi havde heller ikke lige lyst til at skulle hele trommerumlen med en hvalp igennem igen. Jeg skal snart starte på arbejde igen efter endt barsel, så det er helt perfekt at hundene har hinanden, mens vi er på væk.

Det bedste er at min venindes datter (også på 8 år), kan besøge sin allerbedste ven ligeså tit hun vil. Der er ingen tvivl om at det er hende, det har været hårdest for - stakkels pige.

Og nu - billeder!

Billede

Billede

Sally nyder livet på terrassen.

Billede

Og så prøver jeg lige om jeg kan dele en video af hundene, der leger:

<object width="400" height="224" ><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="movie" value="www.facebook.com/v/4091656446291" /><embed src="www.facebook.com/v/4091656446291" type="application/x-shockwave- flash" allowfullscreen="true" width="400" height="224"></embed></object>

Mvh. Lea

A smile is the light in the window of your face, that tells people your heart is at home.<3

Børn er som ideer - ens egne er de bedste.

0
0
Svar på denne tråd

Fantastisk.
Forfatter: 
Dato:  20-07-2012 21:16

Sikke en fantastisk smuk pige. Dejligt at I kunne give hende et nyt og trygt hjem.. Der er så mange hunde og katte som må på internat eller aflives nu til dags, så synes det er så fantastisk, når man kan hjælpe..

Mvh Majken

Sygeplejestud. med fokus på sundhed, sundhedsfremme og forebyggelse

>> Med frieserblandingen Mox Diamond *

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider