Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

forsikring af kat
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 14:28

Hej

Overvejer at sygeforsikre vores kat der er begyndt at rende rimeligt meget ude = større risiko for skader

Har I jeres katte forsikret, hvis I har hvilket forsikringsselskab bruger I så og hvad koster det?

Hvad kan anbefales - gode/dårlige erfaringer

Hilsen

Anne

nu med rask klappehest

0
0
Svar på denne tråd

forsikring
Forfatter: 
Dato:  29-04-2011 15:19

Jeg har mine forsikret i dyrekassen danmark.

Det koster ca 1000 kr om året pr kat. sygeforsikringen udbetaler så op til 25.000 kr i dyrlægeudgifter pr år.

endnu har det ikke været nødvendigt for mig at benytte den, så erfaringer kan jeg ikke bidrage med.

men læs betingelserne ved de forskellige selskaber. der er stor forskel på hvad de har af krav og betingelser.

fx nogle forlanger at katten skal forsikres inden den bliver voksen(mener det var indtil 3 mdr) Dem kunne jeg ikke bruge, da begge mine katte er overtaget som store killinger (7 mdr)

Ved dyrekassen forlanger de så vist jeg husker at kattene skal være vaccineret og mærket. og hvis den er ældre end 5 år så skulle der også en dyrlægeerklæring til.

MVH. Betina

0
0
Svar på denne tråd

Efter en
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 20:24

Stor dyrlæge regning (ca 5000 kr) på den ene af mine katte, skal begge mine sygeforsikres. Ingen tvivl om det. Jeg betaler gerne 1000 på kat pr år hvis det er nødvendig. Hvis uheldet er ude, så er pengene jo givet godt ud

0
0
Svar på denne tråd

Forsikring af kat
Forfatter: 
Dato:  04-05-2011 20:29

Vi har vores to fertile hunkatte forsikret hos Dyrekassen Danmark.

Dyrekassen er meget velegnet til "almindelige" kattejere.

Det nye selskab på markedet, svenske Agria, er mere velegende til opdrættere pga alle deres specielle tillægsforsikringer. Vi overvejer at skifte.

Men vi har været meget tilfredse med Dyrekassen.

De udbetaler uden brok, men der går nogle uger inden pengene står på kontoen.

mvh PiaR

quantum in me fuit

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider