Ja de er skønne. Vi valgte imod anbefaling langhåret, fordi det er dem jeg syntes er smukkes. -Dog med det forbehold at vi så ville have nogle voksne nogle, så vi vidste at de var tamme, godmodige og sociale i forhold til mennesker og børn. Disse to gutter er det hele.
Vi har ingen problemer med pelspleje. Bombays pels er rimelig vedligeholdelsesfri, Baileys er lidt blødere og kræver lidt mere, men vi behøver stort set ikke at børste dem. De er så også klippet lidt, dels bagtil og dels som punkere. Bagtil så de er rene og fortil de kan se noget. Der er også taget lidt i længden sådan generalt.
-Men de er klippet hos tidligere ejer, så det bliver lidt spændende at se, hvor langhåret de kan blive og hvor meget det gør for behovet af pelspleje.
Jeg kunne forestille mig at så langhåret dyr kræver en del mere pelspleje end vores, hvis det er dyr med en finere pels struktur.
Vi er meget overrasket over hvor meget personlighed der kan være i sådanne to gutter. Selv min mand som ikke just er til den type dyr (kaldte dem rotter) syntes faktisk at de er sjove.