Ja jeg havde også skrevet et langt indlæg, men blev slettet da tråden blev flyttet.
Men ja, jeg har to solstråle historier 
det korte af det lange var at min ene røde hankat Samson som bor hjemme hos mine forældre, forsvandt. I to uger var han væk, jeg efterlyste ham, ledte og hængte plakater op, men væk var han. En dag ringer min mor grædende til mig, for nu var Samson altså kommet hjem. Hun havde set en kat ud af øjenkrogen men troet det var deres kat, Lilo, men nu var det altså en rød kat der sad og spiste som om intet var sket og ikke en hvid-brun-sort som Lilo er, så min mor styrtede hen og krammede livet ud af ham næsten, efter hun havde lukket døren så han ikke smuttede igen lige med det samme 
Min anden kat Eddie som bor sammen med mig, blev også væk i et døgn oppe i min gamle lejlighed. Lejligheden havde altan med skydevinduer og en lille kant på ydervæggen som gik fra den ene ende af blokken til den anden. Jeg skulle i bad og havde ladet altandøren stået åben og skydevinduet minimalt åbent, så han ikke kunne komme ud (han har forsøgt før, men uden held) og da jeg var færdig var han pist væk. Jeg tror han har klemt sig ud af vinduet, vandret på den lille kant der er, ind på en anden altan og måske blevet lukket inde der.
jeg boede på anden sal og hvis han var hoppet ned var han kommet slemt til skade, så jeg tror ikke han havde været i stand til at løbe nogle steder hvis det var.
Efter nogle timers søgen og mørket er faldet på, beslutter jeg mig for at holde vinduer åbne og sætte hans madskål i karmen og en dåse med makrel i ved siden af. Jeg går i seng og vågner tidligt næste morgen, for jeg kan ikke sove så godt pga. Eddie er væk. Jeg kigger så ned på tæppet der hvor han plejer at, og der ligger han og kigger fornærmet på mig som om intet er hændt 
Håber snart din misser kommer hjem igen!