Hvilke fodermærker har I ellers prøvet?
- Har du prøvet Wolfsblut, Acana, Orijen eller Taste of the wild? Særligt Wolfsblut synes jeg virker RIGTIG lækkert, det har vi en sæk af lige pt. og det dufter, tiltalende, friskt og hundene ELSKER det!
Fordelen ved Wolfsblut og TOTW er at de findes i flere smagsvarianter som man kan variere i mellem fra gang til gang for at holde appetitten kørende.
Kan man give ham noget højenergifoder måske?
Ville ha' foreslået okse- eller hestefedt, men når det ikke duer mht. sæson så ved jeg snart ikke.
- Er han alarmerende tynd? Har han mindre energi?
Vi har en tæve som altid er til den slanke side, hun får alt det at spise som hun gider og hun er ikke alarmerende tynd, har godt med energi osv. men hun er bare slank - faktisk var hun på vægten hos dyrlægen fornylig, hun vejede 1kg mere end jeg forventede!
(Måske alt det mad hun har fået i forbindelse med hvalpene har gjort lidt
)
Men hvis han trives på det foder han får og ikke taber sig, så er det måske blot hans vægtstatus i sommersæsonen?
Selvom jeg godt kan følge dig, i starten var jeg også vildt nervøs, gav hunden alt at spise fordi hun var jo så tynd så tynd. Men har accepteret at sådan er hun bare, hun stortrives, har rigeligt med energi og fungerer som hun skal.
Ved godt jeg som sådan ikke kan sammenligne en westie med en slædehund
Tror især deres brugsniveau er noget forskelligt *GG*