|
|
| tæge gift? |
|
|
Synes det er utroligt som priserne er i vejret på alle de der dråber man putter i nakken på hunden, så den ikke får tæger og lopper. Med 3 hunde er det mange penge. Overvejer om de skal have hvidløgspulver i deres mad, men virker det???
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvidløg |
|
|
nej, hvidløg hjælper ikke, det er en myte. Der er intet påvist i forskning der indikerer hvidløgs virkning på lopper, flåter osv - duftstofferne der får hvidløg til at virke generende på nogle mennesker er ikke stærke nok til at de bidende kryb vil holde sig væk, i forhold til trangen til at suge blod, der jo er en livsbetingelse for dem. Du kan med fordel købe produkterne til at dryppe i nakken udenfor Danmark, til billigere penge. Sender dig et link så tråden ikke bliver lukket pga reklame.
Michael Moesby- med hang til heste der har masser af vilje og gakkede gangarter, samt toptunede border collies til bla hundehop, måske bedre kendt som agility.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Moesby: Ja tak til link! TS: Det er ikke tæger, det er flåter der sætter sig på hunde/katte  Og her virker Frontline, Bayvantic osv bare ikke hos kattene, jo mod lopper, men ikke flåter.. Vores langhårskat Bomuld havde igår 9 stykker siddende og idag 11.. Skønt med langhårskatte i en skov med kattelem, heldigvis er de 2 korthårs ikke hårdt ramt, ej heller semilanghårs katten.. Men alligevel  Hundene får tectonik og DET virker, men katte kan dø af det, så det kan jeg ikke bruge.. Suk
Syntes livet er herligt, nyt arbejde til mig og nyt hjem til mine drenge!  Lykkelig ejet af Big og Henry, hundene og kattene  Mål 2012= Stævner og Jagt på Henry..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hihihihih.... |
|
|
Ih Jeanette, Bomuld og de andre katte er bare så heldige - tænk, at de har en skov med kattelem! Fniiiis.... sorry, ku' ikke lige dy mig....
Hilsen Inge - med den mageløse Milo, den supersmukke Sully og den overskønne O'Malley...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Syntes livet er herligt, nyt arbejde til mig og nyt hjem til mine drenge!  Lykkelig ejet af Big og Henry, hundene og kattene  Mål 2012= Stævner og Jagt på Henry..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tæge gift? |
|
|
I England kan jeg købe 12 pipetter til det jeg giver for 4 herhjemme, så dér er bestemt penge at spare, - særligt med 3 hunde og 2 katte i huset. Så er med at kigge lidt i udlandet efter mange ting til dyrene, der er mange penge at spare! Vi bruger advantage til hund og kat, synes det virker meget godt - frontline har ingen effekt og bayvantic vil jeg ikke bruge til hundene når vi har kat.
www.ROLLOs.dk Opdræt af West Highland White Terriers Satin kaniner Teddy marsvin !!! HVALPE SALGSKLARE TIL MAJ !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frontline |
|
|
vi bruger Frontline Spot on til både hunde og katte her, og vi bor i et område hvor kattene slæber mange flåter med hjem, men de dør og falder af meget kort efter de har sat sig. Link
Michael Moesby- med hang til heste der har masser af vilje og gakkede gangarter, samt toptunede border collies til bla hundehop, måske bedre kendt som agility.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Frontline Combo |
|
|
Hvis man giver Frontline Combo korrekt, dør både lopper og flåter. Men ja, det er en dyr løsning. Og det kan ikke købes i England uden recept.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det med at købe produkterne i udlandet, er der nogen der ved om det er lovligt med loppekur osv?? Ormekur er ikke lovligt at importere, har jeg fundet ud af 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| køb i udland |
|
|
sålænge det ikke er receptpligtigt og det er godkendt som lægemiddel i Danmark mener jeg 99% sikkert at det ikke er ulovligt at indføre.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvor kan det købes? |
|
|
Rollo - hvor i UK køber du produkterne? Hvilken webshop?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 6 tegn |
|
|
Rollo, hvor køber du og er det andet end frontline? (Er det ikke den der har været problemer med?)
Belinda " selv den længste rejse starter med et skridt" Dalai Lama Lyst til en hyggelig aften med veninderne? Prøv med et partylite homeparty, håndlavede stager og miljøvenlige vokslys. Skriv PB for y ...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| England |
|
|
Jeg kan ikke forestille mig et problem med at købe det i udlandet, - jeg har aldrig fået "ballade" for det og køber jævnligt til mig selv, mine svigerforældre og min mor. Bestiller herfra; www.vetmeds4pets.co.uk/catalog/ index.php?cPath=34&osC...dvqq9v2g24 De har flere forskellige mærker, bl.a. også Frontline Combo - jeg bruger dog Advantage til hundene og kattene, og er det jeg køber til familien også. - Virker fint for os alle sammen 
www.ROLLOs.dk Opdræt af West Highland White Terriers Satin kaniner Teddy marsvin !!! HVALPE SALGSKLARE TIL MAJ !!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|