Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Her har vi også kø-kultur
Forfatter: 
Dato:  05-03-2012 10:41

Billede

Lidt kø-kultur har man vel.....

Her er "kun" nogen af dem - der var lige et par stykker som jeg ikke kunne få med på billedet. Men man venter pænt. Det er så fordi der er kommet en helt ny pose (godt nok samme foder som vi har været på i de sidste 4 år, men en helt ny pose er godt) i spanden. SÅ bliver man altså MEGET sulten, selvom at man lige har fået morgenmad.

0
0
Svar på denne tråd

Det var ellers
Forfatter: 
Dato:  05-03-2012 19:48

noget flok !! Godt de kan enes om det...

Hilsen Marianne

Har solgt gården, komplet indhegning, telefonpæle, jernbane sveller, hø, halm til salg.

Smuk og dejlig welsh 2ér pony sælges BILLIGT til godt hjem.

Se vores præs.

0
0
Svar på denne tråd

123546
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 12:00

åh hvor de minder mig om min barndom, hvor min mor drev kattehjem med vitterligt 35 katte hjemme konstant

men hvor er det dejligt at se!

Istedet for at fokuserer på hvad vi ikke har,

burde vi så ikke fokuserer på hvad vi har?

Stolt ejer af de to gule stjerner;

Ågerupgårds Uniqa og Pixi Dúvall

0
0
Svar på denne tråd

har da næsten
Forfatter: 
Dato:  06-03-2012 12:57

kattehjem. har 18 styks rovdyr. De 5 har jeg fået fra kattens værn, da de ikke har kunne sælge dem. så er der 1 siam og resten er så tilløbere, og katte som har manglet hjem. 2 har vi selv flasket op fra 11 dage, og var ellers givet væk, men kom tilbage som 2 års begge to - de er så 7 år nu.

Vi har sørger for at de er ordnet, så vi ikke får killinger.

Den ældste er 14 år, og fuldte med et hus vi købte. Den yngste er 8 mdr og fundet på den fynske motorvej, hvor nogen havde sat ham + morkat + evt en killing af. Morkatten + evt var kørt ned. Vores lille fyr var bare 9 uger og mega tynd.

Men de har det godt sammen. Flere hygger sig sammen i sofaerne, sengene samt i deres kurve. De har jo løbegård.

0
0
Svar på denne tråd

dejligt at se.....men
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 08:08

vi har selv 3 stk og så er det jeg tænker-hvor mange støvsugere slider du op om året

0
0
Svar på denne tråd

hi hi hi
Forfatter: 
Dato:  11-03-2012 11:38

selvom at vi støvsuger hver dag - dog ikke om søndagen. Så holder nilfisken længe. De bliver jo børstet hver dag, selvom at det er almindelig huskat + en siam. Det tager de fleste af hårene.

Vi har det faktisk meget rent, selvom at vi har så mange. Har haft flere mennesker i huset, som har sagt det samme. De kan ikke lugte at vi har så mange, og der er altid rent og pænt.

Det skal lige siges at vi bor til leje, og huset faktisk har været til salg. Fotografen, som skulle tage billeder, var her i 1½ time, til trodsfor at han havde allergi overfor katte, kunne kan ikke mærke det her. Kun overpå var det galt, og det er ikke vores lejelighed.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider