Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

hunde på stranden
Forfatter: 
Dato:  21-02-2012 20:09

Der var simpelthen så dejligt et forårsvejr idag, så besluttede mig for at mishandle min bil, og tage hundene med på stranden bagsædet har fået pels nu haha.

Jubiiii stranden, vi elsker vand, lad os så få strukket ud

Hey vent Fluffy, det dufter pragtfuldt her... rådden tang, hva siger du tror du hun bliver sur hvis vi triller i det?

Det tror jeg Cleo. lad os lege istedet for

Hvad er de hvide pletter der sidder derude, mon det er missekatter?? må hellere sætte efter dem.

Øv jeg fik ikke fat i nogle af dem, det er alligevel det mest underlige, flyvende missekatter?? hmm stranden er en underlig ting.

*ryste ryste* bvadrr vand i ører, næse og mund.

Fluffy får et velfortjent hvil imens

Et lille bitte poteaftryk

På vej tilbage til bilen, i noget mere afdæmpet tempo

2 trætte våde hunde venter på at komme ind i bilen

zZZzzZZZz ZZZzzzZZzz en træt hund snork sover i sofaen den anden på tæppet, tror ikke de tigger aften gå tur iaften

0
0
Svar på denne tråd

Sikke et par
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 00:22

skønne hunde du har dig

Kan forstå din bil er ligeså pertentlig ren som min, men du har jo så undskyldningen med hundene

Mvh Janni

0
0
Svar på denne tråd

bilen...
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 03:41

Haha bilen, ja hvis nu man tager 2 x 55 kg hund og stopper ind på bagsædet, våde og i ekstrem fældning, og den ene er en halv bernhard der savler nok til at fylde 1 kaffekrus i timen, når hun oplever noget spændende, så har man en lille ide om hvordan min bil ser ud

0
0
Svar på denne tråd

Hvorfor får du ikke
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 04:33

Sådan et "hundebetræk" tilbagsædet? Jeg ville være ked af, at min bil (hvis jeg havde en) blev fuld af sand og hundehår på bagsædet. Det der sand virker som sandpapir, så betrækket vil hurtigt blive slidt.

Men søde billeder af dejlige hunde! (Y)

Evt kan du jo også lige tørre hundene med de gamle slidte håndklæder- inden, de kommer ind i øsen.

Jeg kan se hvor meget mine katte sviner, når de kommer ind, med grus og skidt i vådt vejr. (Jeg er ikke overvældende rengøringsfanatiker!). Og her er de gamle slidte håndklæder degraderet til kattebrug.

Mvh Pinny

FRUST (frust) n: The small line of debris that refuses to be swept onto the dust pan and keeps backing a person across the room until he finally decides to give up and sweep it under the rug.

0
0
Svar på denne tråd

send lige
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 12:59

cleo her ned med brevdue :D .. skøn skøn hund :D

vi har heldigvis en T3, med hunde rum omme bag i :D .. super smart når man har en rotte som ææææææælsker at bade og rulle sig i mere eller mindre velduftende ting ;)

" jeg er ikke overvægtig, jeg er bare underhøj! "

citat Garfield

0
0
Svar på denne tråd

takker :)
Forfatter: 
Dato:  22-02-2012 15:48

Takker ja hun er en skøn vovse , men man kan godt mærke hun kun lige er blevet 1 år, hun har seriøst meget energi hun har slet ikke opdaget at hun er langt over de 50 kg nu, hun kravler glad og gerne op og ligger i sofaen, og leger skødehund

Min gamle bil havde også stort bagrum, men i denne her er der kun et almindelig bagagerum, de kan sagtens være der, men de kan ikke lide at ligge der, så jeg har taget et stort tæppe med gummibelægning til bunden af sædet, og så piller jeg hundehår af ryglænet bagefter.

Leder efter et ordentligt overtræk til bagsædet, men der er kun nogle med små bindesnører eller velcro og det tvivler jeg altså holder til mine basser, og de er ret pebret i forhold til kvaliteten.

0
0
Svar på denne tråd

ddddddddddddddddd
Forfatter: 
Dato:  26-02-2012 02:19

Det minder unægtelig meget om min lab når han er på stranden.. :P

Mht overtræk til sædet, så plejer jeg at købe vores i maxizoo, det koster max 200 kr og lukkes med sådan en klik lås bagom nakkestøtterne.

Tanja

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider