Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Købe tørrede tidsler?
Forfatter: 
Dato:  11-02-2012 21:17

Jeg har en chinchilla som får 5 forskellig slags foder. (2 slags grundfoder, hø, tørrede blomster/andet der er tørret og så tørrede tidsler). og så engang imellem godbidder, men det er nu sjældent da jeg gerne vil passe på hans mave.

Hans farvorit er tørrede tidsler (som IKKE er blandet med alt mulig andet fancy), men de koster 30 kr. for 80 g. hvilket jeg synes er liiiige peberet nok når nu dyret spiser dem i så store mængder som han nu får dem serveret i :)

Så jeg tænkte at jeg selv ville samle tidsler til foråret og tørre så jeg måske har til en hel vinter næste år... men lige nu er der ingen tidsler og Hr. Gnaven er altså sulten...

Så jeg var sikker på at jeg da kunne finde tørrede tidsler på nettet i større poser, men nej... Ingen steder har jeg kunnet finde tørrede tidsler.

Er der nogen der ved hvor jeg skal lede?? og om det overhovedet er muligt at finde de stikkende planter nogen som helst steder? Indtil videre har jeg også kun fundet én dyrehandler der til tider forhandler dem. Alle andre steder kan jeg ikke finde dem. Nogen ideer??

Ja ja, hvad gør man da ikke for sine dyr :D

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider