Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Min mor's baby er forsvundet Farum 3520
Forfatter: 
Dato:  06-02-2012 13:46

Nej nej nej.. Min mor's dejlige hankat forsvandt fredag d. 27.1.12.

Hun er helt ude af sig selv, da det er hendes lille ``søn``.
Vi har ringet til dyrehospital og dyre internaterne omkring Farum (3520), Kattens værn og dyrenes beskyttelse men intet held.
Han er kastreret, men ikke øremærket eller chippet, desværre.

Han er en tyk sort kat, med hvide poter og en lille hvis blis fra hans lyserøde næsen til imellem øjnene og hans navn er King. Og så har han en tyk, men kort sort pels.

Vi har kigget ved siden af vejene, med frygt for at han er blevet kørt over, men fandt intet.

Vil i ikke nok være søde og hjælpe os med at have et vågent øje? Min mor frygter det værste.

på forhånd, tusind tak!

A hose doesn´t care about how much you know, but needs to know how much you care.

0
0
Svar på denne tråd

Katten
Forfatter: 
Dato:  06-02-2012 15:18

Trist at katten er væk - har selv prøvet det.

Skal jeg poste dette på kattegalleri eller er det derinde i forvejen?

Ønsker det bedste for jer og kattedyret.

Mvh Louise.

Mit projekt for handicappede børn i Ghana:

GhanAlive

Traver Action Speed

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

0
0
Svar på denne tråd

kattedyr
Forfatter: 
Dato:  06-02-2012 15:19

Ser lige på KG at det er derinde. :)

Mvh Louise.

Mit projekt for handicappede børn i Ghana:

GhanAlive

Traver Action Speed

Welsh M. Meraviglioso Hello Cavallino

0
0
Svar på denne tråd

Louise
Forfatter: 
Dato:  06-02-2012 18:59

Ja, jeg har allerede skrevet derinde, ja. Og en masse andre sider. men intet hørt endnu

Ville bare så gerne vide om han er ok, eller om han ligger livløs et eller andet sted på vejen eller i en skraldespand.

puuha det er svært.

Her er lige et lille billed af ham, hvis det skulle hjælpe noget at genkende ham

A hose doesn´t care about how much you know, but needs to know how much you care.

0
0
Svar på denne tråd

bor i Kattehale
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 08:53

og holder øje....

KH:)Annette

rigtige piger rider hver dag
0
0
Svar på denne tråd

få lavet nogle
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 13:01

efterlysninger til hele nabolaget. Regn med ca op til 5 km +

Han kan jo være lukket inde et eller andet sted.

Bor desværre ikke i nærheden. Men efterlysninger er en god ting.

Og så er det ellers ud og kalde på ham.

0
0
Svar på denne tråd

efterlysning
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 13:43

Tusind tak Adian

Og Freddy: Har skrevet til min mor at hun skal hænge sedler op. Mener hun fik gjordt dette idag.
Ellers har hun kaldt på ham i uendeligheder hver dag, på lange gåture.

Håber snart hun finder ham

0
0
Svar på denne tråd

kørt ned
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 15:56

Vil bare lige oplyse at det ikke er sikkert i finder ham, hvis han er kørt ned. Katte er ræves livret, så han kan være ædt.

Mvh Natascha den lykkelige ejer af:

Django og My Last Heartbeat.

Nogle tårer tørrer aldrig...

0
0
Svar på denne tråd

forsvundet kat
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 16:12

Min indekat løb væk i slutningen af maj og var væk i 3 uger. Jeg havde nærmest opgivet at se ham igen.
Men en søndag eftermiddag, hvor vores hoveddør stod åben, stod der lige pludselig en høj mand i døråbningen med lidt grå og hvid pels i favnen og rømmede sig.

Han havde lige fundet Simba bagerst i sit skur og han havde set min efterlysning på en telefonpæl ude på vejen (han bor på samme vej i nr. 9 og vi bor i 33)

Simba havde været 7kg+ / lettere overvægtig da han tog flugten ud af hoveddøren. Men det var jeg glad for, for han vejede kun 1-1½kg da han kom hjem igen.

Jeg ved selvfølgelig godt at der er lidt andre betingelser for en bortløben kat pt, men prøv evt. at høre naboer med skurer ad. evt. dem som selv har kat - det havde ham der fandt Simba - det kan jo være at den søger hen hvor de er. Jeg var gået forbi huset og skuret (som ligger ca. 10 meter fra vejen) næsten hver dag og råbt "Simba" uden at han havde reageret.

Knus Krestine

- engang var det med

Kataniegårds Golden Guy

og

Jolly

0
0
Svar på denne tråd

efterlysning
Forfatter: 
Dato:  07-02-2012 20:29

Stiine:

Ja, vi har stadig haabet oppe. Men det er ved at forsvinde
Haaber ikke han sulter hjel inde i et skur.. Men vi checker naboerne imorgen.
Haaber han har det varmt, hvis han stadig er i live.

0
0
Svar på denne tråd

Krydser fingre for at han dukker
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 00:40

Op i god behold, sådan en fin mitte! (Y) (Y) (Y)

Vi fik vores Plå hjem i fin form, han forsvandt i august og kom pludselig hjem nytårsaftensdag.

---

(Trådstarter: Ikke for noget, men du har glemt et R i din signatur. Jeg går ikke udfra dit citat handler om en haveslange... (Hose))

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

min katte
Forfatter: 
Dato:  08-02-2012 03:04

min lille babymis blev væk da hun ragede uklar med de to store møgmissere herhjemme.Hun var da 2 år og jeg har selv flasket hende.

Hun var væk i 14 dage. Jeg var desperat. Jeg kaldte og kaldte og ledte som en gal og hængte plakater op. Jeg efterlyste hende alle tænkelige steder ingen havde set hende.

Så fik jeg kontakt til en jeg kendte engang og hun kan noget "synsk-noget". Hun vidste ikke på det tidspunkt hvor jeg boede og havde aldrig mødt eller hørt om katten-pludselig siger hun: "mangler du ikk en hvid kat med grå øre?"

Herefter fik jeg en beskrivelse som lød fuldstændig som 100 m. længere nede af vejen. Jeg gik derned -kaldte en gang og så stod min dejlige mis der og gned sig op af mit ben. Hun så FORFÆRDELIG ud -fuld af tæger og lidt tynd. Holdt hende inde herefter og aftalte med min ex fra da jeg var helt ung at han fik hende da han netop havde mistet sin kat. Hun skal ikke længere slås med de 2 andre og er blevet meget "fars mis"

Efter det må jeg indrømme jeg giver en hel del mere for folk der kan "se" ting så prøv da at kontakte sådan en.

Hvis du ikke kan lide at høre min mening..

så lad da for pokker være med at spørge!

0
0
Svar på denne tråd

efterlysning
Forfatter: 
Dato:  10-02-2012 14:01

Pinny: Næ nej.. jeg taler skam om en haveslange Ej, ups.. den må jeg lige få rettet..

Håber skam også han snart dukker op. Kan det passe at de kan forvinde i så lang tid?

workingdog dk: Det lyder da ret spændende!
Hvad kalder man dem? "synske"?
Det ville da være fantastisk hvis vi kunne få den samme slutning som dig!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider