|
|
| Jeg rider på en min tyr, Umut:) |
|
|
Nu ved jeg godt jeg sikkert løber en risiko for at folk vil høvle mig ned nu da jeg ligger disse billeder ind, men jeg ville bare vise hvor rolig umut er, og velopdragen;) Så idag da jeg skulle gå tur, satte jeg mig forsigtigt op for fotografens skyld og tog en lille tur ad vejen og ind i gårdspladsen, næsten styrbar hihi;) Her er billederne af ham.. Han er efter Edbo:) det var lidt af det:) be nice... forårs hilsner herfra...
Gør Livet Til En Fest - Rid Sydtysk Koldblodshest:D ....Hahaha, ja jeg er ikke særlig kreativ :p MEN DET PASSER!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ej føler... |
|
|
Hehe, ej føler man ikke man er ved at glide ud og nakken på den hele tiden med den rygholdning og korte nakke sådan en ko har? vi var engang i vores unge dag kommet i tanke om vi ville ride en ko til - men øhm, det endte ud i ægte texas rodeo i omtrent 4 sekunder, og så blev vi enige om, at en ko nok i virkeligheden slet ikke var beregnet til den slags 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridetyr |
|
|
jeg har på ingen måder nok forstand på kvæ til at kunne sige noget om helt negativt om din tur på Umut. Men det ser da noget hyggeligt ud, tror lige jeg ville hvde kigget en ekstra gang hvis jeg så jer i vejkanten 
Sagt af Jeanette Mor til den skønne Jonathan 13/12-09 Welsh typerne er bare de rigtige gangmaskiner alt andet er billige kopier!!! Nu med en lækker welsh mountain Hingst Bedækning tilbydes: Llwynneath Emlyn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| koridning |
| Forfatter:  |
Louise *SpeeDyret* |
| Dato:  |
17-04-2011 17:03 |
|
Jeg har, i mine meget unge dage, redet på en jersey-ko. Det var mægtig muntert at ture ud over markerne (bondens egne marker vel at mærke!) og se folk i hovederne når de så at det var en sports-KO man kom ridende på.  Jeg synes det ser mægtig fint og hyggeligt ud!!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det ser hyggeligt ud!!!! TAK for kigget - en fornøjelse og hvor ser i glade ud 
Never argue with an idiot they drag you down to their level and then beat you with experience Indrømmer det gerne: Er stor fan af Lenelw og DJ!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Det ser da super hyggeligt ud.
Helt ny mulighed for at få fantastisk lækkert svinekød, gratis leveret direkte til din hoveddør - uanset hvor du bor. www.halv-gris.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
| Tyre-ridning |
|
|
Herlige billeder  Han ser dejlig afslappet ud 
Mvh Gitte og Den Lille Grå
Championatsvinder Dressur 2007 Championatsvinder Distance 2009 i Vestegnens Rideklub At fuldføre er at vinde www.distanceridning.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hyggetur |
|
|
Altså jeg synes ikke han ser ud til at være helt samlet under dig og måske du skulle prøve at få ham lidt mere til bidet!!! (spøg til side) Jeg har heller ikke forstand på ridning på køer, så jeg kan kun sige at det er nogle søde billeder...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ridning |
|
|
Han træder ikke nok ind under sig, løfter slet ikke ryggen...i kommer ALDRIG længere end en LC  Men udover det ser det super hyggeligt ud..en rigtig fin, lille pinto 
Dejlige marsvin sælges ved Århus - granstedet.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe... |
|
|
tak for alle jeres kommentarer:) Jaaah jaaahh hehe, jeg ved det, der er ikke megen samling osv  men lidt sjov skal man jo have og jeg nyder at være ude og hygge om ham:D mons tro om han blir en lille dressurtyr om nogle år?? vi kan da prøve ha ha ha 
Gør Livet Til En Fest - Rid Sydtysk Koldblodshest:D ....Hahaha, ja jeg er ikke særlig kreativ :p MEN DET PASSER!!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hold da op |
|
|
Han er godt nok lækker Hvem er morfar og hvad ligger der længere ude, kan ikke lade være med at tænke om der er noget på morsiden du prøver at skjule ved kun at oplyse hvem faderen er ? Nå, men for at komme til sagen så vil jeg høre om jeg kan få min dv hoppe bedækket ved ham ? og hvis ja - kommer der så rødt pas på afkommet  Tak for kigget, i er sku søde 
Venter juni føl efter Ci Ci Senjor Ask / Lucky Light .
I de forkerte hænder er selv det største og prægtigste dyr hjælpeløs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det eneste |
|
|
negative man kan sige er, at han umuligt kan være særligt gammel... Men det er vel heller ikke noget du praktiserer hver dag, koridning  Jeg havde også lysten som teenager og fik egentlig også lov til at tage en kvie af min far, men sådan en charolais er altså rimeligt stor, så jeg fik aldrig klappet dem længere end deres første par levemåneder Efter det nøjes jeg lige med at klø dem i panden over hegnet 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hehe,. |
|
|
hehe, nej det ikke altid det er lige nemt at beholde dem tamme, specielt ikke hvis der er mange:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åh..... |
|
|
Hvor er han da sød. Jeg kommer altså helt til at savne mine køer nu.....  Hvad skal du bruge Umut til - avlstyr?
Hilsen Inge - med de to smukke muler Milo og Gazella - og den skønne Leonbergerhvalp, Sully!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa... |
|
|
Ja køer er nu herlige nok:) hmm Jeg købte jo Umut fordi han senere skulle slagtes, men nu er jeg blevet rigtig glad for ham, s¨hvad planen er, ved jeg ikke præcist. Avlstyr nok ikke, men vi må se hvad tiden bringer, indtil videre står den bare på hyggeture og stunder sammen:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|