Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

min stakkels hund
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 15:15

må lige dele med jer...det hvide pelshelvede har igen lavet ulykker! Denne gang er det dog hverken gået ud over sko eller inventar - Han overså simpelthen en grøft på vores morgentur til fjorden! Dumme hund altså! Scenariet er som følger: Hunden vælter rundt i vandkanten i vild lykke over en stor flok ænder ude i fjorden, pludselig opdager han at mor er gået videre og stæser så efter det bedste han kan! Let og elegant flyver han gennem siv og over tuer og slutter af med et flot spring ud til stien....som altså desværre ender på bunden af den lille grøft som han komplet overså! Hold nu op hvor han græd! Hans ene ben hænger og dingler og højgravide mig må følgelig slæbe store, hvide uhyre næsten hele vejen hjem.....Så nu har jeg et styks hund med dingleben og en aftale hos doktor dyr klokken fire samt mega ondt i tykke legeme....

hurra for kræene og de uforudsete udgifter de påfører vores stakkels konti igen og igen! tell me again.... Why do we bother???

0
0
Svar på denne tråd

Jeg er målløs
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 16:30

Indlægget er skrevet kl. 15.15

Du skal først til dyrlæge kl. 16 med en hund, der måske har brækket benet

Den hund skulle STRAKS have været bragt til dyrlæge

0
0
Svar på denne tråd

Inden vi maler
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 17:12

fanden på væggen - skal vi jo lige huske, vi ikke ved, om trådstarter har forsøgt at finde transport til dyrlægen, eller få dyrlægen ud, men ikke har haft mulighed for det.

Og derfor fået første tid, hvor det var muligt at komme afsted.

Held og lykke med hunden.

0
0
Svar på denne tråd

xxxxxx
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 17:37

hvordan gik det så???

*** Misssophie

0
0
Svar på denne tråd

rolig rolig.....
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 18:22

prøv lige at slappe af der....jeg ringede selvfølgelig til min dyrlæge straks jeg kom hjem med uhyret. Han fik smertestillende her hjemme og blev placeret på dyne...havde jeg i samråd med dyrlæge fundet noget som kunne give mistanke til brud havde vi selvfølgelig fundet en akut tid men nu havde han altså først tid kl 16...herre du milde, pas på blodtrykket

Nå any ways...han har forstuvet og forstrakt sine stakkels sener og havde han ikke været så fint og kompakt sammensat var han røget i gips! stakkels hvide helvede....det bliver noget af en udfordring at holde ham i ro -ikke flere fjordture til os den næste tid! Og bare rolig, jeg har ikke hverken skældt ud eller mishnadlet ham yderligere med derimod kogt kylling og forkælet så han har det godt efter omstændighederne - til jer bekymrede hundevenner

0
0
Svar på denne tråd

og nåeh ja....
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 18:31

for lige yderligere at undskylde min formastelige opførsel så er jeg altså i min nuværende tilstand ikke i stand til at bære 20 kg hund ex antal kilometer til dyrlægen hvorfor jeg altså lige måtte vente til min mand kunne nå hjem med bilen

0
0
Svar på denne tråd

Hunde...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 20:40

Hahaha, jeg var da næsten ved at grine over at der var nogen der kunne fare i flint over at hunden skulle vente 45 minutter på at komme til dyrlæge. Især da du er gravid og selvfølgelig ikke kunne slæbe hunden hjem alene. Men nogle folk har vældigt travlt.

Dejligt at der ikke var brud på benet, men ja, det kan nok blive svært at holde hunden i ro. Så må du finde på nogle indendørslege ;-)

God bedring til pelsdyret! :-)

Lene

- Home is where the heart is -

0
0
Svar på denne tråd

Kommer i tanker om
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 20:53

Hej

Din beskrivelse af flyveturen over/i grøften fik mig til at mindes vores sorte,da han var helt ung.

Vi gik ude foran diget, hvor der er en masse vandpytter. Og dem kan man jo bare løbe igennem i fulde fart. Men så løb han igennem en 'vandpyt' der er en af de her 1 m dybe huller.

Så der lød et stort plask, hunden forsvandt helt under og dukkede op og så lidt slukøret ud

Men han er en ægte vandhund så det skræmte ham ikke. Kan kan i øvrigt også finde på at dykke hvis han ikke kan finde en apport ude i vandet.

Han har også prøvet at løbe ud på andemad, det gik heller ikke så godt

Mvh. Sanne

Jeg synes skimler er smukke - og har en fuks

Jeg vil gerne ride ud på ture - jeg har en KYLLING!

Jeg vil gerne have en lidt kraftig hest med noget hovskæg - jeg har en lille DV hopppe

Hm ....

0
0
Svar på denne tråd

andemad...
Forfatter: 
Dato:  25-01-2012 21:13

åhh jeg ser det for mig...strygende hen over andemaden fantastisk! intet mindre! Det stunt kunne min sagtens have gjort efter! Sidste gang tog han en langt større grøft sammen med sin shæferveninde...let og elefant! det resulterede i et forstuvet tåled...vores søde dyrlæge siger altid at det er godt at han er sat sammen af lutter robuste racer -venter med længsel på den dag hvor han bliver voksen og fornuftig!

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  27-01-2012 14:22

He he vi har også prøvet den med andemaden. Jesus hvor så det sjovt ud

0
0
Svar på denne tråd

gdhffczx
Forfatter: 
Dato:  27-01-2012 21:59

Haha både din fortælling om græften, og de andre fortællinger om hullerne og andemaden, kan lige se dem komme løbende over vandet "seeee moooooaaarr jeg kan gå på vandet" og så plop forsvinder hunden :D

God bedring til den lille stakkel, og ja, må indrømme jeg også tænkte slap af, til indlægget om at du ikke var kommet til dyrlæge endnu, nu er det jo ikke os allesammen der har bil, bor lige ved siden af dyrlægen, eller kan bære en hund ud i bilen selv ... plus du jo længe havde snakket med dyrlægen :D

Hilsen Sandra..

Søger part til min dejlige haflingervallak i Esbjerg, hans annonce ligger under min præsentation :)

0
0
Svar på denne tråd

kjhprosjsråo
Forfatter: 
Dato:  27-01-2012 22:14

Stakkels vovse:-(

Og til den der farer i flint, hvor længer venter mennesker ikke på skadestuen? Jeg har engang ventet 10 dage på operation med en brækket ryg, tror godt vovse kan vente 45 min

Folealarm udlejes.

Trailer udlejes på Fyn.

0
0
Svar på denne tråd

He he Andemad
Forfatter: 
Dato:  27-01-2012 22:22

Det gjorde min så aldrig, han havde strikt kommando om, mod at gå i vandet- og en til at han måtte.

Men en vinterdag langs Esrum Sø (den er meget dyb og pludselig) gik naturen over optugtelsen (han var også kun 8 mdr gl), og han blev ret overrasket, vandet blev dybt med det samme- og ænderne var ligeglade, de vidste nok, hvor de lå- i sikkerhed.

----

God bedring til hunden! (Y) (Y) (Y)

Jeg håber ikke det er noget alvorligt. Min løb ud foran en bil- så kunne jeg gå med gravid mave og hund med gipsben.... Hunden var i øvrigt meget bange for biler bagefter. Så ture ad landevejen med barnevogn og hund- var tit ved at ende i grøften. Det er kun sjovt- her meget længe efter....

Mvh Pinny
"En lille fjer kan sagtens blive til overhovedet ingenting."
Rune T. Kidde
0
0
Svar på denne tråd

hunni....
Forfatter: 
Dato:  27-01-2012 22:53

arg Pinny....jeg tror det er min fremtid du der beskriver! med gravid mave og gipshund! hans ben er stadig lidt skævt og ledløst men heldigvis mindre hævet og slet ikke varmt mere Han har underholdt sig med at æde en stor del af sin ruskedims og derefter overbrække mit hvide stuegulvtæppe...så røg han i bryggerseksil mens jeg skurede og som straf røg mit snørebånd som dog senere kom retur...på tæppet i soveværelset Nu er han ved at æde sin and som ellers plejer at være fredet men hvad skal den da også have to vinger for??

Ak ja de kære kræ og alle de fornøjelser de udsætter os for! Næste uge står den vist på lidt mental udfordring og så håber jeg han snart er klar til nye eventyr så jeg måske også kan få lov at se en hund gå på vandet -priceless!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider