Jeg har haft overvejet det med en katteven, men synes det er mærkeligt det først kommer efter 2 år.
Qila har en 'mørk' fortid bag sig. Hende og 36 andre katte blev efterladt i et hus for sig selv i hele hendes første levetid, hvor de så blev fundet og fordelt på internater. Det er der vi har hende fra.
Men hun har aldrig vist tegn på at skulle savne en anden kat, og bryder sig på ingen måde om når der kommer andre dyr herhjem. Har dog aldrig set hendes reaktion på en anden kat.
Min kæreste og jeg vil dog ikke have råd til dyrlæge for 2 katte.
Hun har altid været kælen, og jeg er ikke i tvivl om at hun er utrolig glad for mig (Jeg behandler hende nok også lidt for meget som 'mit barn' frem for et kæledyr), men her på det sidste er hun bare blevet anderledes, det er svært at sætte en finger på præcis hvad det er, udover hun er blevet overdrevet kælen/kærlig overfor mig.
Min kæreste mærker ikke rigtig noget, da hun er 'min' kat.
Jeg har ringet til min dyrlæge og fået en tid i morgen kl. 8.30. Dyrlægen hun skal ind hos har også en eller anden grad i dyreadfærd, så jeg håber virkelig hun kan hjælpe mig til hvad der er bedst for Qila.
Tak for jeres søde ord til Qila
Vi synes jo selvfølgelig også selv at hun er ufattelig smuk.
Her er et billede (Dog 1 år gammelt) som viser hvordan Qila helst vil sove om natten:
Som nok også viser hun er ret kærlig.