Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Alt om andre dyr

Gode til kat med tynd mave
Forfatter: 
Dato:  22-12-2011 19:16

Hej alle :-)

Min kat har været i behandling hos dyrlægen for tynd mave, og nu ser det ud som om han er lige ved at være rask. Det er kun det allersidste afføring der kommer ud af ham, som er blød i det. Få gange stadig er det en lille klatkage. Men kun det allersidste! Langt størstedelen er helt normal afføring.

Jeg har prøvet at give ham Pro-Kolin, fordi jeg tænkte at det kunne være pencillinen han har fået (han været på en pencilinkur i 20 dage), som lige har skubbet tarmfloraen ud af balance. Han har været på det i tre dage nu, men synes kun det hjælper meget lidt.

Så mit spørgsmål er om der er andet jeg kan gøre for at hjælpe hans mave?

Han bliver i øvrigt fodret med Hills Prescription Diet I/D og kun det. Men jeg har hørt man selv kan lave skånekost ud af kylling og ris. Kunne det være en idé at prøve det? ?:-)

Håber nogen derude har et godt råd :-)

Jeg har lige et andet spørgsmål. I sommers var jeg så uheldig at få en maveinfektion fra et eller andet på min ferie i Polen. Kan det smitte en kat? ?:-)

For alt det med tynd mave begyndte lige efter jeg blev rask (ja, det med kattens mave har stået på rigtig længe, og jeg har været til dyrlægen mange gange).

Knus Michella

Søger lejlighed!

Sig endelig til hvis du kender nogen, som udlejer en lejlighed i nærheden af S-tog/kort transport til S-tog. Er rolig, har stabil økonomi og én indekat.

0
0
Svar på denne tråd

Overskriften...
Forfatter: 
Dato:  22-12-2011 19:17

Overskriften skulle altså have været: "Gode råd til kat med tynd mave"... ;-D

Knus Michella

Søger lejlighed!

Sig endelig til hvis du kender nogen, som udlejer en lejlighed i nærheden af S-tog/kort transport til S-tog. Er rolig, har stabil økonomi og én indekat.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider