Vores hund er i et bur når vi ikke er hjemme. Hun er en mellem hund med et stort bur.
Det blev vi nød til, vi havde ikke råd til at købe en ny sofa hver uge.
Nu er hun holdt op med at bide ting i stykker, men hun vil være i sit bur når vi ikke er hjemme.
Når Humle ser vi gør klar til at gå hjemme fra sidder hun i buret med det samme. Vi har flere gange glemt at lukke det, men hun kommer først ud når vi kommer hjem.
Hun bruger hende bur som kurv, kan vi ikke finde hende sover hun nok i buret.
Når vi kommer hjem sidder hun pænt og venter på at blive lukket ud, og jeg må med skam sige, at det er sket at jeg har glemt hende, fordi hun ikke siger noget.
Hun bruger også hendes bur som helle, sker der for meget går hun ind i buret.
Vi bruger det også hvis hun er oppe og køre, så siger vi "bur" til hende og hun går i buret, så sidder hun og kigge på os i 2 min. også kommer hun ud igen, det er ikke noget vi har lært hende, det gør hun selv.
Nu går jeg hjemme, og hun kan ligge inde i buret og kigge meget ondt på mig, når hun vil sove, så kan jeg godt lukke buret og skrubbe af.
Her i går hvor det regnede så meget skulle jeg ud til hestene, der plejer Humle at være uden for imens. Men det regnede, så hun lavede lige en u-vending, og så sad hun i buret, og hun kom ikke ud, lige meget, hvor meget jeg lokkede.
Det jeg ville frem til er, at et bur, kunne være en mulighed, det behøver ikke være en dårlig ting.
Humle er meget glad for hendes bur, og selom vi ikke behøver buret mere, vil Humle gerne have vi bruger det.